اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای سفرهای دولت

خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان تقدیر شد

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای 3 دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان از غرفه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان که فعالیت ستاد خبری نمایشگاه را به عهده داشت با اهدای لوح تقدیر شد.

خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سه‌شنبه شب در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان از غرفه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان که فعالیت ستاد خبری نمایشگاه را به عهده داشت با اهدای لوح تقدیر شد.

همزمان با یک‌صدمین سفر استانی رئیس جمهور نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان، معاونان وی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه شامل 80 غرفه بود و با هدف عمق بخشیدن و معرفی آثار و برکات سفرهای استانی هیئت دولت برگزار شد.

در این نمایشگاه گلچینی از دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور در سه دور سفر به استان کرمان در قالب عکس، بنر، پوستر، بروشور و نماهنگ برای بازدید عموم مردم در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته شده بود.

دستگاه‌های دولتی و نهادهای خصوصی در نمایشگاه مذکور دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در زمینه‌های زیربنایی، آموزشی، برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی را در معرض دید عموم قرار دادند.

این نمایشگاه در حالی در برگزار شد که ستاد خبری آن در محل محوطه داخلی مجتمع فرهنگی و هنری انتظار کرمان دایر شده بود و فعالیت گسترده و چشمگیری در زمینه اطلاع‌رسانی خدمات دولت‌‌های نهم و دهم که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند را انجام داد.

همواره بحث اطلاع‌رسانی خدمات نظام مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان تلاش کرد تا از فرصت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان استفاده کند و بخشی از خدمات کشور را در نظامی که متعلق به امام زمان (عج) است به مردم اطلاع‌رسانی کند.

البته باید از همراهی تعداد قابل توجهی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که در طی این مدت با حضور فعالانه خود به تبیین و تشریح خدمات این نظام الهی پرداختند، تقدیر شود.

در این ستاد خبری نشست‌هایی با حضور جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان و خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار شد.

در ستاد خبری نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در کرمان امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت و کامپیوتر برای ارسال خبر توسط خبرنگاران در نظر گرفته شده بود.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کرمان موفق شدند در زمان برگزاری نمایشگاه با حضور در ستاد خبری رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

در ستاد خبری این نمایشگاه بخشی از وصیتنامه شهدای خبرنگار استان کرمان به همراه عکس آنها در قالب بنر به نمایش گذاشته شده بود.

به گزارش فارس، در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان از غرفه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان که فعالیت ستاد خبری نمایشگاه را به عهده داشت با اهدای لوح از سوی استاندار کرمان و معاونان وی تقدیر شد.

در این آیین همچنین از تعدادی دیگر از دستگاه‌های اجرایی استان که در نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان فعالیت چشمگیری داشتند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول