اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافت خواستار شد

بسیج افکار عمومی برای خرید کالای ایرانی

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس نهم گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری سعی کنیم یک بسیج افکار عمومی بشویم تا کالا‌های ایرانی مورد توجه قرار گیرند و هر یک مُبلغی برا‌ی خرید کالای ایرانی باشیم.

بسیج افکار عمومی برای خرید کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری در جمع بسیجیان کارگر استان کرمان اظهار داشت: اگر جامعه‌ای بخواهد بالندگی خود‌ را حفظ کند، باید به طبقه کارگر به عنوان انسان‌هایی شریف و زحمتکش توجه ویژه ‌کند.

وی افزود: این توجه به ویژه در سال جاری بنا به فرموده مقام معظم رهبری که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است اهمیت بیشتری پیدا می کند.

وی ادامه داد: کارگران باید وظیفه خدایی خود را در بحث تولید ملی به نحو احسن انجام دهند و  علاوه بر آن مُبلغ مصرف ‌تولید کالای تولیدی خود در تمام نقاط کشور باشند.

منظری‌توکلی خطاب به کارگران گفت: من از شما تقاضا دارم، طبق بیانات مقام معظم رهبری سعی کنیم یک بسیج افکار عمومی بشویم تا کالا‌های ایرانی مورد توجه قرار گیرند و هر کدام مُبلغی برا‌ی خرید کالای ایرانی باشیم ضمن آنکه مرغوبیت کالا نیز حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام ‌که دستاورد خون شهدا است به واسطه ایمان و اعتقاد قلبی شما کارگران و سایر اقشار جامعه حفظ می‌شود، اما برای اینکه نظام مستحکم‌تر شود، نیاز است، شما کارگران تلاش مضاعف کنید.

منظری‌توکلی گفت: باید تلاش کنید، همه کسانی که در محل حوزه کاری ما هستند، بسیجی شوند و هر بسیجی باید به قول مقام معظم رهبری اقتدا به امام علی (ع) کند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از سه خانواده شهید مجید زینلی‌، شهید لشکری و شهید شیبانی از شهدای کارگر استان کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول