اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

حمایت از کالای ایرانی موجب سربلندی کشور می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب سربلندی کشور شده و وابستگی به کالاهای خارجی را کم می‏کند.

حمایت از کالای ایرانی موجب سربلندی کشور می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در گردهمایی سیاسی بسیج استان سمنان افزود: تلاش همگان در راه تحقق پیام امام خامنه‏ای با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اگر برای رضای خداوند باشد، جاودانه و موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر کار برای خدا نباشد دارای ارزشی نیست، خاطرنشان کرد: بزرگ‏ترین سرمایه ایرانی‏ها، دین و معنویت است که در کنار سرمایه مادی و طبیعی می‏تواند رضایت خداوند و پیشرفت اقتصادی را در جامعه به دنبال داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: از دیگر سرمایه ایرانی‏ها، قناعت‏پیشگی است که در سایه آن می‌توان بر تجمل‏گرایی غلبه و از خرید کالاهای غیرضروری و انتقال ثروت ملی به کشورهای بیگانه جلوگیری کرد.

رعایتی به مواردی برای تحقق پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سایه نهادینه کردن فرهنگ دینی، کار جهادی و پرهیز از شتاب‏زدگی و حرکت در مسیر راهبردها و چشم‏انداز می‏توان به پیشرفت دست یافت.

وی بیان داشت: با مشارکت مردم و بهره‏گیری از آنها در تولید و البته با تبلیغات رسانه‏ای می‏توان به حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جامعه پرداخت.

این مراسم با حضور فرماندار، مسئولان اداره کار و مرکز فنی و حرفه‏ای، سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای شورای شهر مهدیشهر در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه‏ای سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول