اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در جمع مردم وحدت‌مدار تشیع و تسنن تایباد:

تا پایان دولت دهم تمام مصوبات دولت اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: در این دولت، هیچ کاری بر روی زمین نخواهد ماند و دولت تمام مصوبات، طرح‌ها و برنامه‌های خود را تا پایان دولت دهم عملیاتی می‌کند.

تا پایان دولت دهم تمام مصوبات دولت اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در ادامه یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در جمع پرشور مردم شهرستان مرزی تایباد اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون شهرستان تایباد تا پایان ماه مبارک رمضان یا زودتر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز باید ایران اسلامی را بسازیم، افزود: هر کس دلسوز توحید، عدالت ، بشریت و علاقمند به وجود نازنین پیامبر (ص) و خاندان نبی اسلام است باید آستین‌ها را بالا زده و ایران را بسازد.

احمدی‌نژاد با اشاره به شعار سال91 به اهمیت توجه به رشد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: برای ساختن ایران اسلامی مهم‌ترین مسئله کار ایرانی و اشتغال‌زایی ایرانی است.

وی گفت: باید شرایطی فراهم شود تا پرچم ایران در همه مناطق برافراشته گشته و در این راه هر کس که می‌تواند باید همت جدی داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سه دوره قبلی سفرهای استانی، شهرستان تایباد 78 مصوبه داشته است، گفت: از این تعداد 69 مصوبه اجرایی و یا در مسیر اجرا قرار گرفته و 9 مصوبه نیز، یا کاری صورت نگرفته و یا در ابتدای راه است که در جلسه روز سه شنبه هیئت دولت در مشهد، اولویت اول بررسی موانع این پروژه‌ها و سپس طرح‌های جدید است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همه قول‌های دولت در جریان سفرهای دولت دهم محقق می‌شود ضمن آن که باید اقدامات بسیاری انجام شود و به این منظور تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.

منطقه ویژه اقتصادی تایباد تا پایان ماه رمضان راه‌اندازی می‌شود

وی با تاکید بر اهمیت بحث اشتغال جوانان شهرستان تایباد اظهار داشت: مرحله نخست منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان تا آخر ماه مبارک رمضان یا زودتر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس‌جمهور همچنین به تلاش دولت در عملیاتی‌کردن مصوبات و کارها اشاره کرد و گفت: در این دولت، هیچ‌کاری بر روی زمین نخواهد ماند و دولت تمام طرح‌ها و برنامه‌های خود را تا پایان دولت دهم عملیاتی می‌کند.

وی در ادامه و در پاسخ به شور و هیجان جوانان تایبادی که در استادیوم ورزشی آزادی شهر تایباد حضور داشتند، گفت: جوانان این شهرستان بسیار عجله دارند تا با کار، ازدواج و مسکن، شهرستان تایباد را آبادتر کنند.

وی همچنین به تصویب منطقه ویژه معدنی تایباد نیز اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه معدنی تایباد در دولت مصوب شده و بودجه لازم نیز برای آن در نظر گرفته شده و آقای بقایی که در این سفر حضور دارد، تلاش می‌کند تا بودجه بیشتری را برای تحقق این منطقه اختصاص دهد.

رئیس جمهور جوانان تایباد را جوانانی مومن، انقلابی و علاقمند به نظام و انقلاب خواند که به دنبال شغل شرافتمندانه می‌گردند تا این اشتغال‌ها برای جامعه و شهرستان مفید بوده و پرچم جمهوری اسلامی بیش از پیش در این منطقه به اهتزاز در آید.

احمدی‌نژاد شهرستان تایباد را به لحاظ کشاورزی دارای استعدادی بالا خواند و گفت: دختران و پسرانی که برای استقبال آمدند، سبدهای محصولات کشاورزی را به همراه خود آورده بودند که در کنار خربزه، هندوانه، زعفران، جو و گندم که همگی درجه یک هستند، گردوی تایباد نیز بی‌نظیر بود و من نمی‌دانستم که در این شهرستان، گردو هم کاشت می‌شود.

وی با اشاره به استعداد کشاورزی شهرستان تایباد گفت: استاندار خراسان رضوی باید زمین تهیه کند و با اختصاص اعتبار آبیاری تحت فشار و آب را تامین کند و در این زمینه یارانه اختصاص یابد تا جوانان این شهرستان، همت کنند تا محصولات این شهرستان نه تنها توان صادرات به کل کشور، بلکه توان صادر کردن به خارج از مرزهای ایران را نیز داشته باشد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش اظهار امیدواری کرد در آینده، خبرهای خوش اقتصادی، معدنی، کشاورزی و تجاری از این تایباد قهرمان به همه ایران اسلامی منتشر شود.

رئیس‌جمهور در بخش پایانی سخنان خود به زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این همه جنگ و تجاوز، خیانت و چپاول؛ غارت ثروت ملت‌ها همه به واسطه افرادی است که قلب‌های مریض دارند و حاضر نیستند جان و دل خود را در معرض انوار الهی قرار دهند.

وی افزود: زیاده خواهان عالم همواره دم از حقوق بشر می‌زنند اما با حمله به کشورها، منابع و منافع ملت‌ها را زیر پا نابود و له می‌کنند.

ریشه تروریسم در دنیا مدعیان مبارزه با تروریسم هستند

وی حرف و عمل مستکبران دنیا را دوگانه خواند و افزود: آنان دم از آزادی ملت‌ها و احترام به حقوق مردم می‌زنند اما با بدترین شقاوت‌ها حرف خود را به ملت‌ها تحمیل و مردان، زنان و کودک را در بمباران قطعه قطعه می‌کنند.

رئیس‌جمهور ریشه تروریسم در دنیا را متجاوزانی خواند که برای چپاول منابع و معادن مردم منطقه آمده؛ اما به دروغ می‌گویند برای مبارزه با تروریسم آمده‌ایم.

رئیس‌جمهور افزود: تروریسم با آنان به منطقه آمده است چنان که از وقتی ناتو به افغانستان آمد 100 هزار انسان کشته شده‌اند.

وی خطاب به استعمارگران دنیا گفت: شر خود را از سر ملت‌ها کم کنید، نفاق را کنار بگذارید و در فضای دوستانه و عادلانه زندگی کنید.

وی با بیان اینکه آزادی و استقلال حق ملت‌ها است، افزود: برداشت آنها از ملت ایران نیز غلط است اگر لازم باشد این ملت برای دفاع از حق خود شما را سرجایتان می‌نشاند.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول