اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شهردار مشهد:

مصوبات شهری دولت هنوز اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شهرداری مشهد گفت: در سفر اول هیئت دولت در سال 85 به مشهد 6 مصوبه برای شهرداری به ثبت رسید که متاسفانه تاکنون فقط 3 مورد از این مصوبات محقق شده است.

مصوبات شهری دولت هنوز اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی حامدمقدم با اشاره به تصویب 13 مصوبه در ارتباط شهرداری مشهد در 3 دوره گذشته اظهار داشت: اختصاص اعتبار برای اجرای خطوط یک و دو قطار شهری را از طریق فاینانس، تامین 650 دستگاه اتوبوس، احداث پارکینگ طبقاتی در اطراف حرم با اعتبار 30 میلیون‌ دلار به شکل فاینانس، اختصاص اعتباری در راستای تکمیل کمربند جنوبی مشهد، اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای به‌سازی مبادی ورودی مشهد و تکمیل ترمینال مسافربری و اعطای وام به شکل فاینانس از جمله مصوبات دوره اول سفر ریاست جمهوری به مشهد در حوزه شهرداری بود.

وی ادامه داد: از بین مصوبات دوره اول تامین 650 دستگاه اتوبوس برای حوزه حمل و نقل شهری، اختصاص 2 میلیارد تومان برای به‌سازی مبادی ورودی مشهد و 2 میلیارد تومان برای تکمیل ترمینال مسافربری مشهد تاکنون محقق شده است.

حامدمقدم خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار برای اجرای خطوط یک و دو قطار شهری از طریق فاینانس، اختصاص اعتبار برای تکمیل کمربند جنوبی مشهد و هم‌چنین وام 5 میلیارد تومانی برای تکمیل پایانه مسافربری به شکل فاینانس به دلیل مشکلاتی که وجود داشته تاکنون اجرایی نشده است.

وی هم‌چنین از تصویب سه مصوبه در حوزه شهرداری در دور دوم سفر هیئت دولت به مشهد در سال 87 یاد کرد و اظهار داشت: صدور پروانه برای املاک حاشیه‌ای شهر، اجرای پروژه‌های عمرانی با اعتبار 10 میلیارد تومان در حاشیه شهر و ارائه تسهیلاتی از سوی استانداری در راستای ارائه خدماتی هم‌چون احداث پارک و کتابخانه در حاشیه شهر از جمله مصوبات در دور دوم است.

حامدمقدم با اشاره به اینکه اکثریت مصوبات دور دوم اجرایی نشده است، ادامه داد: صدور پروانه برای املاک حاشیه شهر به دلیل نبود سند رسمی تاکنون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول