اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

مصوبات استانی دولت براساس نیازهای منطقه باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مصوباتی که در سفرهای استانی رقم می‌خورد براساس نیاز منطقه باشد.

مصوبات استانی دولت براساس نیازهای منطقه باشد

جواد آرین‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس امروز در مشهد اظهار داشت: از پیامدهای مثبت این سفرها ارتباط بین مسئولان عالی‌رتبه نظام و مردم است و این رویارویی مسئولان با مردم سبب می‌شود که مسئولان از شرایط و مشکلات مردم آگاه شوند و در صدد رفع آن باشند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی هیئت دولت اقدامی مفید و موثر بوده و تاکنون آثار و پیامدهای مثبتی داشته است.

وی ادامه داد: شناسایی ضعف‌های مناطق گوناگون کشور و تشخیص نابرابری امکانات و اعتبارات در اولویت‌های این سفرها است که زمینه‌ساز عدالت اجتماعی می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی سبب انسجام ملی و یکپارچگی در کشور می‌شود و مسئولان عالی‌رتبه نظام با نظارت مستقیم بر عملکرد مسئولان استان و شهرستان از عملکرد آنها آگاه می‌شوند که این امر زمینه‌ساز این است که مسئولان استانی به تقویت نظارت بر عملکرد مدیران تحت پوشش خود بپردازند.

آرین‌منش با اشاره به اینکه پیامدهای مثبت این سفرها از آثار منفی آن بیش‌تر است، خاطرنشان کرد: اگر سفرها انجام شود و مصوبات که در این سفرها تدوین می‌شود، اجرایی نشود سبب ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم می‌شود.

وی افزود: در زمان این سفرها و در سخنرانی‌ها برخی قول‌ها داده می‌شود که کمی عجولانه است، چون شاید آن منطقه یا آن امکانات مطرح شده را داشته باشد یا نیازی به آن نباشد که زمینه‌ساز توزیع نابرابر بودجه می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: اگر تعهدات سفرهای استانی انجام نشود این سفرها حرکت نمایشی پیدا می‌کند و به جز وقت و هزینه‌ای که صرف می‌شود فایده‌ دیگری ندارد که خوش‌بختانه در اکثر سفرهای استانی این اتفاق نیافتاده و سفرها در مجموع مفید بوده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول