اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16تا 18 بهمن برگزار می‌شود؛

همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانشگاه گیلان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای دانشگاه گیلان از برگزاری نمایشگاه و همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری رشت در دانشگاه گیلان از تاریخ 16 تا 18 بهمن خبر داد.

همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانشگاه گیلان
اسماعیل خالقی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری همایش مذکور، اظهار داشت: با توجه به ارتقای جایگاه شهر رشت در ساختار برنامه‌ای و اقتصادی کشور و وجود زمینه‌های مطلوب سرمایه‌گذاری این همایش در سطح ملی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.
وی درباره محورهای همایش، افزود: سرمایه‌گذاری خارجی، فضای کسب و کار، مزیت‌های نسبی و رقابتی، دولت و سرمایه‌گذاری، ریسک و امنیت سرمایه‌گذاری، سازمان‌های پولی و مالی بین‌المللی و انتظارات سرمایه‌گذار از جمله محورهای این همایش است.
عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، سرمایه اجتماعی و انسانی،  سرمایه‌گذاری و توسعه، تامین مالی، چالش‌های قانونی و حقوقی، کارآفرینی و بهره‌وری و ... را از دیگر محورهای همایش عنوان کرد.
 
*ارسال مقالات تا 30 آذر 
وی با اشاره به مدت زمان ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش بیان داشت: دانشجویان، اساتید و کارشناسان می‌توانند مقالات خود را در حوزه محورهای همایش تا 30 آذر ارسال کنند.
خالقی افزود: به منظور آشنایی بیشتر سرمایه گذاران با پروژه‌های موفق شهری رشت، بازدیدها و نشست‌های تخصصی در برنامه‌های جانبی همایش پیش‌بینی شده است.
دبیر شورای دانشگاه گیلان، آشنایی سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر رشت، مذاکره با سرمایه‌گذاران و عقد تفاهمنامه و همچنین ایجاد تعامل و یکپارچگی سازنده بین دستگاه‌های استانی را از مهم‌ترین اهداف برپایی این همایش برشمرد. 

*فعالیت 408 عضو هیئت علمی در دانشگاه گیلان 
وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد توسعه کمی و کیفی دانشگاه گیلان، اظهار داشت: این دانشگاه در حال حاضر 10 دانشکده، یک واحد پردیس بین‌المللی و یک پژوهشکده و 408 نفر عضو هیئت علمی دارد و قطب علمی شمال کشور محسوب می‌شود.
خالقی، تعداد رشته گرایش‌های دانشگاه گیلان را بیش از 250 رشته گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی عنوان کرد و افزود: این دانشگاه با تلاش مدیران و دانشجویان به‌ویژه اعضای هیئت علمی دارای اعتبار و موقعیت ویژه‌ای در داخل و خارج از کشور است. 
وی ابراز داشت: تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی را با استفاده از طرفیت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه می‌توان افزایش داد. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول