اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون شهردار زنجان خبر داد:

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجان در نمایشگاه تهران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر زنجان در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها که در تهران برگزار شده بود، ارائه شد.

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجان در نمایشگاه تهران
اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاورد شهرداری‌ها در تهران اظهار داشت: هنوز نتایج رسمی نمایشگاه اعلام نشده، ولی آنچه که به صورت غیررسمی اعلام شده حکایت از کسب امتیاز 87 از 100 برای غرفه شهرداری زنجان است.
وی از ارائه چند پژوهش در غرفه شهرداری زنجان خبر داد و افزود: در نمایشگاه دستاورد شهرداری‌های ایران چند پژوهش درباره بازیافت، تکدی‌گری و همچنین آتش نشانی توسط شهرداری زنجان ارائه شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به حضور پررنگ شهرداری زنجان در نمایشگاه تهران تصریح کرد: اغلب شهرداری در یک فرمت و ساختار یکسان غرفه زده بودند، هر چند بودند برخی شهرداری‌ها مانند یزد که ابتکاراتی به کار برده بودند.
این مسئول تاکید کرد: غرفه اغلب شهرداری‌ها طبق پیش‌بینی‌ها آراسته شده بود و چندان با یکدیگر متفاوت نبود.
موسوی از حضور چند شرکت فعال در حوزه عمران شهری در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان شهرداری زنجان با چند شرکت صحبت‌هایی را برای همکاری انجام داد که قرار شد بعد از بازدید از شرکت‌ها نتایج اعلام شود.
وی تاکید کرد: نمایشگاه برگزار شده در تهران یک نمایشگاه تخصصی برای محک عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول