اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شهردار کرمان:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان مشخص و تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شهردار کرمان گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر کرمان در واحد سرمایه‌گذاری شهرداری مشخص، تدوین و ارائه می‌شود.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان مشخص و تدوین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی بابایی صبح امروز در نخستین کارگاه آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری مشارکتی در کرمان اظهار داشت: این کارگاه با هدف هم‌اندیشی مدیران شهرداری، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمت مطلوب شهرداری و عمران و آبادانی آغاز به کار کرد. 
علی بابایی با بیان اینکه شهرها باید از سرمایه‌های خارج از شهر و مجموعه شهرداری بهره ببرند، بیان داشت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آینده روشنی را برای آینده شهر تضمین می‌کند.
وی عنوان کرد: شهردار کرمان برای رسیدن به منابع مالی پایدار با طرح‌هایی برای رسیدن به خدمت مطلوب به شهروندان موافقت کرده است.
بابایی به‌روز کردن ساختار مدیران شهرداری را یکی از گام‌های موثر در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب ذکر و بیان کرد: شیوه‌نامه جذب سرمایه‌گذار کلان‌شهرهای کشور با تایید شهردار و تصویب شورای شهر کرمان در این شهر اجرایی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر کرمان را باید مشخص، تدوین و ارائه کرد، افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هماهنگی شهردار کرمان و معاونان وی در واحد سرمایه‌گذاری شهرداری در حال انجام است.
بابایی گفت: باید نیازهای کرمان را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری تطبیق داد و ساختار داخلی متناسب با نیاز سرمایه‌گذار را فراهم کرد.
وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی گواهینامه نخستین کارگاه آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری مشارکتی را به شرکت‌کنندگان اعطا می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول