اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردبیهشت سال 91

مازندران میزبان همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شد

خبرگزاری فارس: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سال 1391 در استان مازندران اردبیهشت سال 1391 برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران، چهارمین جلسه پیگیری برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سال 1391 در استان مازندران با ریاست محمود شعبان‌زاده و حضور اعضای کمیته سرمایه‌گذاری در سازمان امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این جلسه محمود شعبان‌زاده، نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مازندران اظهار داشت: با توجه به فرصت باقیمانده به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در اردیبهشت سال آینده در استان مازندران، دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر سرمایه‌گذاری باید تلاش خود را نسبت به شناسایی فرصت‌ها سرعت بخشند و این موضوع باید جدی گرفته شود.
شعبان‌زاده در ادامه گفت: توسعه استان و ایجاد اشتغال دغدغه اصلی ما و همه مسئولان است که با ایجاد بستر و زمینه‌های سرمایه‌گذاری می‌توان در این جهت گام برداشت.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با همدلی و همراهی با هدف توسعه استان و برون‌رفت از مشکلات فراروی بیش از گذشته تلاش کنند.  
شعبان‌زاده گفت: با همت و تلاش همه‌جانبه اعضای کمیته سرمایه‌گذاری باید برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این همایش گام برداشت.
نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مازندران در پایان گفت: با برگزاری این همایش و جذب سرمایه‌گذاری می‌توان مازندرانی توسعه‌یافته را در آینده‌ای نزدیک شاهد بود.
انتهای پیام/ح30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول