اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‎زودی انجام می‌شود

برگزاری نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری وقف در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‎گذاری توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری وقف در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمحمدجواد رئوف‎سیدنژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از موسسه خیریه آوای مهر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در این نمایشگاه زمین‎های موقوفه غیرقابل استفاده‌ای که در استان موجود است به عنوان فرصت‎های سرمایه‎گذاری معرفی می‎شود.
وی تصریح کرد: نهادهای دولتی، مردمی، شخصی و خصوصی می‎توانند در این زمین‎ها سرمایه‎گذاری کرده و مال‎الاجاره پرداخت کنند که از این طریق امیدواریم گام‎های ارزشمندی را برای احیا موقوفات برداریم.
وی در خصوص برگزاری نمایشگاه وقف در آستان مبارکه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان بیان کرد: ما با برگزاری این نمایشگاه می‎خواهیم مردم با شمه‎ای از فعالیت‎ها و برنامه‎های اوقاف آشنا شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در این نمایشگاه ارائه وقف‎نامه‎ها، تصاویر بقاع فرهنگی استان و ارائه محصولات فرهنگی با تخفیف 50 درصد و یکسری محصولات نیز به ‎صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و این نمایشگاه نیز تا پایان هفته وقف برپاست.
‌رئوف‎سیدنژاد یادآور شد: ما با برگزاری این نمایشگاه‎ها و ارائه فعالیت‎های فرهنگی می‎خواهیم مردم را با وظایف این سازمان آشنا کنیم تا مردم بدانند که کار اوقاف تنها پول گرفتن نیست و از فعالیت‎های مهم آن نیز برگزاری مسابقات قرآنی و اعزام مبلغین در طول سال است که امیدواریم بتوانیم پیوند مردم را برای ترویج سنت حسنه وقف بیشتر کنیم.
وی در خصوص راه‎اندازی سامانه جامع موقوفات استان گلستان گفت: دسترسی به این سامانه در حال‎ حاضر تنها مختص کارمندان اداره اوقاف است که از طریق دادن کد می‎توانند به این سیستم ورود یابند و افراد برون‎سازمانی امکان ورود به این سامانه را ندارند اما بناست تا در آینده مردم برای آگاهی از تعداد بقاع متبرکه و تعداد موقوفات از این سیستم استفاده کنند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول