اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتسال البرز:

حضور تیم استیل‌آذین در کرج قطعی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز گفت: حضور تیم دسته اولی استیل‌آذین در کرج و شرکت این تیم در فصل جدید مسابقات به‌ عنوان نماینده استان البرز هنوز قطعی نیست.

حضور تیم استیل‌آذین در کرج قطعی نیست

پژمان رضایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه مدیران باشگاه استیل‌آذین تمایل خود را برای واگذاری امتیاز تیم به شکل تلویحی اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: مدیران این باشگاه اعلام کردند هزینه‌ای برای اداره تیم پرداخت نخواهند کرد، لذا با توجه به اینکه شرایط لازم برای تامین هزینه‌های این تیم در استان فراهم نیست بعید می‌دانم این تیم در فصل جدید به ‌عنوان نماینده استان البرز در رقابت‌ها حاضر شود.

رضایی در ادامه تصریح کرد: از اینکه نام این تیم چه خواهد بود و هیئت استان هزینه‌های آن را تقبل خواهد کرد یا خیر منوط به تصمیم مسئولان هیئت فوتبال استان و تایید هیئت رئیسه است.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز در ادامه به آخرین وضعیت تیم‌های استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه دو تیم اپتک و مقاومت تا پایان هفته ششم توانسته‌اند امتیازات خوبی را کسب کنند و با کسب 14 امتیاز رتبه‌های دوم و سوم جدول را در گروه منطقه شمال در اختیار بگیرند و امیدوارم در ادامه رقابت‌ها نیز با کسب امتیازات لازم حضوری موفق را برای فوتسال البرز در لیگ کشور رقم بزنند.

وی در پایان به زمان آغاز لیگ فوتسال استان اشاره کرد و افزود: مسابقات رده‌های سنی استان از جمعه گذشته آغاز شده و در ادامه با برگزاری قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول و برتر استان نیز از اواسط خردادماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول