اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اسبق تیم فوتبال نفت آبادان:

مدیران تیم فوتبال صنعت نفت هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مدیران تیم فوتبال نفت آبادان در هفته‌های پایانی لیگ برتر باید هوشیار بوده تا وارد حاشیه‌ها نشوند.

مدیران تیم فوتبال صنعت نفت هوشیار باشند

عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نباید در هفته‌های پایانی مسابقات وارد حاشیه شده تا تمرکز مجموعه از بین نرود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: شرایط جدول لیگ برتر بسیار حساس بوده و در شرایطی ممکن است شکل بگیرد که آتش آن دامن تیم فوتبال نفت آبادان را بگیرد.

مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: مدیران باشگاه نفت آبادان باید هوشیار بوده و در واقع علاج واقعه را قبل از وقوع پیدا کنند. بازیکنان از ارکان مهم نتیجه‌گیری هر تیم فوتبال به شمار رفته و مدیریت باید تلاش کند که کیفیت سطح بازی آنها در این هفته ها پایین نیاید.

وی در ادامه از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مقابل شهرداری تبریز گفت و خاطرنشان کرد: نماینده آبادان در لیگ برتر با وجود 10 نفره شدن در مقابل حریف تبریزی خود روان بازی کرده و نشان داد که برخی از ضعف‌های اصلی مسابقات قبلی مثل حفظ توپ، ایجاد مثلث‌های حمایتی و فضاسازی را پوشش داده است.

شاه‌غریب تصریح کرد: در بازی مقابل شهرداری تبریز با وجود تلاش‌های کادر فنی در برطرف کردن ضعف اصلی مجموعه یعنی پوشش در عمق دفاع، باز هم شاهد مشکلاتی در این خصوص بودیم.

وی با اشاره به دو گل دریافتی صنعت نفت در بازی هفته گذشته خود در تبریز افزود: دو گلی را که صنعت نفت در بازی مقابل شهرداری تبریز دریافت کرد ناشی از ضعف تیم در پوشش عمق دفاع بود.

مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان اضافه کرد: با وجود اینکه در تبریز بازی متعادلی را در هر دو نیمه شاهد بودیم ولی نتیجه به سود شهرداری رقم خورد تا هم کاستا نیمه مربیان را ببازد و هم بازیکنان صنعت نفت بدانند که در فوتبال، تمرکز در دقایق پایانی سرنوشت‌ساز است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش شهرداری تبریز شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول