اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار استاندار البرز در سفرهای‌ استانی خبر داد

اجرای 77 درصد مصوبات سفرهای استانی دولت به البرز

خبرگزاری فارس: نماینده تام‌الاختیار استاندار البرز در پی‌گیری مصوبات سفرهای استانی دولت گفت: در مجموع 77 درصد مصوبات مربوط به سفرهای استانی هیئت دولت در استان البرز اجرا شده است.

اجرای 77 درصد مصوبات سفرهای استانی دولت به البرز

عیسی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به برگزاری یکصدمین سفر استانی هیئت دولت به سراسر کشور گفت: یکی از اتفاقات مبارک در دولت‌های نهم و دهم، حضور اعضای ارشد کابینه در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی که بر تمام امور نظارت جدی و کامل دارند، انجام سفرهای استانی هیئت دولت را تایید فرموده و در چند رهنمود عمومی به این موضوع با نگاه مثبت توجه داشته‌اند.

مشاور استاندار البرز ادامه داد: سفرهای استانی هیئت دولت به تمام کشور دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است که عموم مردم به راحتی آن را درک و لمس کرده‌اند.

* نظارت مداوم بر نحوه اجرای مصوبات سفرهای استانی

صالحی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه تاکنون چه میزان از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت به البرز محقق شده است،‌ گفت: دولت 3 سفر رسمی به این استان داشته است که پیش از تشکیل البرز در قالب سفر به شهرستان‌های استان تهران انجام می‌شد.

وی افزود: پس از تشکیل استان، مقامات ارشد استانداری به صورت لحظه به لحظه نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در صورت مشاهده مشکلاتی بر راه اجرای این مصوبات بلافاصله مشکل فوق با اجرای راهکارهای قانونی برطرف می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار استاندار البرز ادامه داد: خوش‌بختانه با تلاش دستگاه‌های اجرایی در استان 100 درصد مصوبات مربوط به سفر نخست هیئت دولت به این مناطق اجرایی شده است.

صالحی گفت: در این سفر اعضای هیئت دولت 73 پروژه بزرگ را در قالب 58 مصوبه به تصویب رسانده و اعتبار مالی در حدود 300 میلیارد تومان نیز برای اجرای آن اختصاص داده شد.

* اجرای 70 درصد مصوبات سفر دوم دولت به البرز

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به البرز اشاره کرد و گفت: در این سفر که با تشکیل جلسه استانی هیئت دولت در کرج نیز همراه بود، 94 پروژه عمرانی در غالب 62 مصوبه به تصویب رسیده و بودجه 650 میلیارد تومانی نیز برای آن در نظر گرفته شد.

مشاور استاندار البرز ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته 70 درصد مصوبات فوق اجرایی و مراحل انجام باقی مصوبات نیز در دست انجام است.

صالحی مهم‌ترین سفر از نظر میزان مصوبات و بودجه اختصاص یافته را مربوط به سفر سوم هیئت دولت به البرز دانست و گفت: در این سفر 623 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال به تصویب هیئت دولت رسید.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مدت زمان زیادی از انجام این سفر نمی‌گذرد، 60 درصد مصوبات این مرحله از سفرهای استانی هیئت دولت به البرز اجرایی شده است.

* کم‌تر از 30 درصد مصوبات استانی دولت به البرز باقی مانده است

نماینده تام‌الاختیار استاندار البرز برای پی‌گیری مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به این استان اظهار داشت: با احتساب کارهایی که تا به امروز انجام شده، در مجموع 77 درصد مصوبات مربوط به سفرهای استانی هیئت دولت در البرز اجرا شده است.

صالحی در پایان گفت: با افتخار به مردم استان اعلام می‌کنیم که خدمتگذاران آنها در دولت و دستگاه‌های اجرایی با جدیت اجرای تمام مصوبات را در دستور کار داشته و در حال حاضر کم‌تر از 30 درصد این مصوبات باقی مانده است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول