اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان خبر داد

آماده‌سازی 1200 مترمربع سالن برای برگزاری جشن نخستین پرواز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان گفت: یک هزار و 200 مترمربع سالن برای برگزاری جشن نخستین پرواز در فرودگاه زنجان آماده‌سازی شده است.

آماده‌سازی 1200 مترمربع سالن برای برگزاری جشن نخستین پرواز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای فرودگاه زنجان اظهار کرد: قبلا مقرر شده که پروازهای کشور سوریه از فرودگاه زنجان نخستین پروازهای خارجی باشد، ولی به علت مشکلاتی که در این کشور به وجود آمد، انجام این کار کنسل شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پروازهای مشهد به صورت مستمر از فرودگاه زنجان انجام می‌شود، افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته برنامه‌ریزی لازم برای انجام  پروازهای حج و عتبات عالیات از فرودگاه زنجان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان همچنین با اشاره به برقراری شرایط لازم در فرودگاه زنجان برای کشورهای خارجی اضافه کرد: پروازی که فرودگاه زنجان آمادگی پرواز به آن کشورها را دارد، ترکیه و آذربایجان است و مقدمات کار در این بخش انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در زمینه برگزاری نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان اظهار کرد: در حال حاضر سالنی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع برای این روز آماده‌سازی شده است.

احمدیان همچنین با اشاره به پیش‌بینی و احداث سرویس بهداشتی در خارج از فرودگاه زنجان افزود: در حال حاضر برای استقبال‌کنندگان سرویس بهداشتی موقت ایجاد شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به برخی از نیازمندی‌های فرودگاه زنجان اضافه کرد: توسعه فضایی که زائران ورود پیدا می‌کنند و همچنین فضای گمرکی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول