اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران:

نقدهای عالمانه و منصفانه را پذیرا هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: به دنبال تعالی رسانه و توسعه استان بوده و نقدهای عالمانه و منصفانه را پذیرا هستیم.

نقدهای عالمانه و منصفانه را پذیرا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهرام حمیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: نقدهای عالمانه و منصفانه را پذیرا هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال تعالی رسانه و توسعه استان هستیم، تصریح کرد:‌ ما امروز مدیر هستیم و شاید فردا در این سمت حضور نداشته باشیم، اما می‌خواهیم استان بماند و رشد و تعالی داشته باشد.

حمیدی با بیان اینکه من هم از وضعیت نساجی که در گذشته در سه شیفت کار می‌کرد و امروز اینگونه شده، ناراحت هستم، ادامه داد: اما باید دید نساجی فقط در مازندران اینگونه شده یا نساجی کشور با این مشکل روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه برداشت‌های متفاوتی از این موضوع وجود دارد، افزود:‌ استکبار وقتی دید در تولید توانگر هستیم پارچه‌های ارزان قیمت را وارد بازار کرد، در برهه‌ای دچار جنگ شدیم و باید از کشور دفاع می‌کردیم و شاید از صنعت غافل شدیم و پس از آن هم نتوانستیم برای به روز شدن نساجی گام برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه بضاعت ما اندک است، گفت: ‌مجلس هم بودجه فرهنگی ما را رد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید دید استان چه چیزی در اختیار ما گذاشته و در مقابل آن چه درخواستی دارد، افزود: کدام رئیس شورا تاکنون به ما طرح و برنامه داده و ما اجرا نکرده‌ایم.

حمیدی با بیان اینکه چند استودیو در مرکز استان احداث می‌شود، اما شهرداری برای این ساختمان‌ عوارض می‌خواهد، عنوان کرد:‌ این حق قانونی شهرداری است، اما مکان فرهنگی در استان ساخته می‌شود.

مدیرکل شبکه تبرستان با اشاره به اینکه سه سال قبل، قرارداد 300 میلیون تومانی در زمینه آموزش با شهرداری منعقد کردیم، یادآور شد:‌ اما این برنامه لغو شد.

وی با بیان اینکه انتقادها به صدا و سیمای مرکز مازندران، محفلی است، گفت: در این زمینه پژوهشی صورت نگرفته که انتقادها بر اساس آمار باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه ما هم دغدغه استان و کارگران را به دور از همه مسائل داریم، بیان داشت:‌ اما قرار نیست شکل استان به هم بریزد.

حمیدی با بیان اینکه ما هم بیان می‌کنیم که چرا یک کارگر 20 ماه حقوق نگرفته، تصریح کرد:‌ بارها اخبار نارضایتی کارگری را پوشش داده‌ایم، اما گاهی اتفاقاتی می‌افتد که طرح آن به صلاح نیست.

وی با اشاره به احداث 45 دانشگاه غیرانتفاعی در استان و رتبه نخست مازندران در این زمینه در سطح کشور، متذکر شد:‌ اما اصلاً پرسیده شده که وقتی این موسسات احداث می‌شوند آیا امکانات، خوابگاه و مراقبت دارند.

حمیدی با بیان اینکه پس از خراسان رضوی، مازندران بیشترین تعداد مؤسسات مالی اعتباری را دارد، گفت:‌ بحران مؤسسات مالی را دیدید، ما نخواستیم استان را ملتهب نشان دهیم، اما چرا وقتی برای مراسم افتتاح این مؤسسات دعوت شدند، هیچ نگفتند و فقط به فکر بریدن روبان بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرهای کوچک استان مدعی مرکز استان شدن هستند، تصریح کرد:‌ فضایی که صدا و سیما برای مرکز استان ایجاد کرده را از هیچ فرد و دستگاه دیگری ندیده‌ایم. همچنین ‌مرکز استان نقاط بالقوه دارد اما نتوانسته بالفعل کرده و به مردم نشان دهد.

مدیرکل شبکه تبرستان با اشاره به اینکه پلی در مرکز استان ساخته شده که مورد نقد است، اما زیرگذر ساخته شده در قائمشهر مورد تعریف است، خاطرنشان کرد: ‌باید عالمانه فکر کنیم.

حمیدی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی فقط بر عهده صدا و سیما نیست و وظیفه ما هموار کردن بستر است، گفت:‌ دستگاه‌های مسئول در این زمینه هر کدام ساز خود را می‌زنند.

وی با اشاره به طرح‌ دریا در استان، یادآور شد: جز موهبت الهی در ساحل چه داریم. همچنین باید گفت یک کشتی تفریحی و امکانات مناسب در ساحل نداریم.

این مسئول متذکر شد:‌ اعتقادم بر این است که پنج موضوع را در طول سال در استان پیگیری و به انجام برسانیم بهتر از پیگیری 100 موضوع است.

حمیدی درباره لهجه مازندرانی در صدا و سیما متذکر شد: ‌افرادی که بتوانند با ادبیات و نگارش مازندرانی برنامه بنویسند را نداریم و اگر افرادی را سراغ دارید به ما معرفی کنید.

وی با اشاره به اینکه صدای مرکز مازندران فراگیر و تاثیرگذار است و سیمای مرکز مازندران هم خوب رشد کرده، اذعان داشت:‌ در رونمایی از 100 مستند کشور، چهار اثر مربوط به مازندران بود و ما در این زمینه همواره جزء رتبه‌های اول تا دهم کشوری هستیم.

انتهای‌ پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول