اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

یارانه نقدی پاسخگوی قشر کم‌درآمد نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: یارانه نقدی که ماهانه به حساب مردم واریز می‌شود جوابگوی فیش آب، برق و گاز آن‌ها نیست.

یارانه نقدی پاسخگوی قشر کم‌درآمد نیست

 مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه مردم از زیر بار هزینه‌هایی که ناشی از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها متحمل آن شده‌اند رهایی یابند نیاز است تا مدیریت بیشتری بر بازار شود.

وی با اشاره به تورم ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها، تصریح کرد: یارانه‌ نقدی واریزی به حساب اقشار مختلف جامعه باید افزایش یابد و در این میان باید نظارت جدی بر بازار داشته باشیم تا با افزایش یارانه نقدی قیمت‌ها نیز افزایش نیابد.

این مسئول اعلام کرد: تورم ناشی از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها بسیار بالاست و بر این اساس مردم جامعه به ویژه اقشار کم‌درآمد زیر بار این هزینه‌ها دچار مشکلات فراوانی شده‌اند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه در شرایطی که مردم در هزینه‌های زندگی خود وامانده‌اند اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها درست نیست، تصریح کرد: در شرایط حاضر نباید فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اجرا شود.

وی گفت: دولت باید تمام جوانب موضوع را مدنظر قرار دهد و سپس اقدام به اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها کند چرا که در غیر این صورت شاهد نارضایتی مردم خواهیم شد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقشار مختلف جامعه به‌ویژه اقشار کم‌درآمد به‌راحتی نمی‌توانند فیش آب، برق و گاز خود را از محل یارانه‌های نقدی که به حساب آن‌ها واریز می‌شود، تامین کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول