اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد بابلسر و فریدونکنار:

شعر پیشکسوتان مازندران در بابلسر نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابلسر و فریدونکنار گفت: به زودی دو برنامه نقد و بررسی شعر در شهرستان بابلسر با محوریت شعر پیشکسوتان برگزار می‌شود.

شعر پیشکسوتان مازندران در بابلسر نقد و بررسی می‌شود

فرهاد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: پیش‌بینی برنامه ما در سال جاری معطوف به دو برنامه فرهنگی و هنری بوده که در زمینه هنری کار خود را آغاز کرده و تاکنون یک نمایش بر روی صحنه رفته است.

وی افزود: از اوایل اردیبهشت سال جاری نقد و بررسی اشعار منطقه‌ای با حضور شعرای پیشکسوت و شعرای نوپای شهرستان برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: در طرح دریا نیز اداره ارشاد سعی می‌کند فرهنگ مازندران را به مسافرانی که از اقصی نقاط مختلف کشور برای مسافرت می‌آیند با ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری و اطلاع‌رسانی کند و همچنین از هجوم فرهنگ‌های غیربومی جلوگیری کند.

این مسئول بیان داشت: دایر کردن نمازخانه در طرح سالم سازی دریا، توزیع کتاب بین مسافران، همکاری در برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه کتاب و برگزاری نمایشگاه هنری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات محیطی شهرستان بابلسر در سال جاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر برگزاری همایش عرفان نوظهور، برگزاری همایش عفاف و حجاب و برگزاری چندین نمایشگاه مختلف با موضوع‌های کتاب همایش موسیقی محلی مازندرانی از جمله فعالیت شهرستان بابلسر در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول