اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آویسا:

مسئولان مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی را حل کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آویسا گفت: کاهش نقدینگی و سهولت در اعطای تسهیلات بانکی مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مسئولان مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان جمشید امیدی ظهر امروز دوشنبه در جشن روز جهانی کارگر ضمن ارج نهادن به تلاش بی‌وقفه کارگران در همه سطوح اظهار داشت: تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گرو توجه به مسائل مادی و معنوی کارگران محقق می‌شود و افزایش بهره‌وری را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه مجموعه‌های تولیدی کارگران هستند، افزود: رفع مشکلات تولید در راستای کنترل هزینه‌ها، جلوگیری از ضایعات، افزایش راندمان تولید و در نهایت کاهش قیمت تمام شده کالا از جمله مبانی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شیر آویسا افزود: صنعت دامپروری یکی از صنایع زیرساختی استان همدان تلقی می‌شود لذا افزایش میزان تولید شیرخام در حال حاضر یکی از نیازهای جدی کارخانجات لبنیات است.

وی ادامه داد: در سطح استان همدان بیش از 41 مورد پروانه برای واحدهای لبنی صادر شده که از این تعداد 16 مورد مشغول به فعالیت و مابقی با کمبود شیر خام مواجه هستند.

امیدی با توجه به تولید سالانه 600 هزار تن علوفه در استان گفت: ارزش افزوده 55 درصد از علوفه‌های تولیدی استان در سایر نقاط کشور از جمله تهران و اصفهان نمود پیدا می‌کند و این موضوع نیز باید توسط مسئولان ذی‌ربط حل شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌رو در واحدهای تولیدی بیان کرد: کاهش نقدینگی و سهولت در اعطای تسهیلات بانکی در کنار شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت شیر آویسا گفت: شرکت آویسا با در اختیار داشتن 250 نفر کارگر، کارمند و مهندس سالانه 60 هزار تن شیر تولیدی استان را از دامداران تحویل و اقدام به تولید 40 نوع محصول لبنی می‌کند.

وی با بیان اینکه بیشتر محصولات به مرکز کشور صادر می‌شود، تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط مجموعه لبنی آویسا علاوه بر افزایش 40 درصدی در تولید قادر به افزایش 350 نفری کارکنان خود نیز در همه سطوح است.

امیدی در پایان سخنان خود تأکید کرد: سال گذشته شرکت پگاه همدان در مجموعه صنایع شیر ایران به عنوان شرکت برتر شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول