اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های یزد:

یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان یزد گفت: یارانه نقدی مرحله پانزدهم مربوط به اردیبهشت‌ماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد و این یارانه قابل برداشت است.

یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر با بیان اینکه یارانه واریزی هر ماه مربوط به همان ماه است، اظهار داشت: میزان یارانه‌های نقدی این مرحله برای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است.

میر خاطرنشان کرد: ابتدا اوایل هر ماه یارانه واریز می‌شد اما به دلیل حجم بالای عملیات بانکی، هم‌اینک این کار اواسط هر ماه انجام می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: هر یک از شهروندان نیز با مراجعه به سامانه اعلام حساب خانوار به آدرس www.refahi.ir در بخش "اعلام اطلاعات یارانه پرداختی" می‌توانند میزان یارانه دریافتی خود از ابتدا تاکنون را رصد کنند.

پرداخت یارانه نقدی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از دی‌ماه سال 89 آغاز شد و تاکنون در 15 مرحله به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان پرداخت شده است.

100 درصد مردم استان یزد معادل یک میلیون و 7 هزار و 201 نفر در قالب 311 هزار و 660 خانوار از یارانه نقدی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول