اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک هاپکیدو قزوین خبر داد

نایب‌قهرمانی بانوان قزوینی در مسابقات کشوری هاپکیدو

خبرگزاری فارس: رئیس سبک هاپکیدو استان قزوین نایب‌قهرمانی بانوان قزوینی در مسابقات کشوری هاپکیدو را خبر داد.

نایب‌قهرمانی بانوان قزوینی در مسابقات کشوری هاپکیدو

فرهاد روستازاده‌ پاشاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این مسابقات در قالب 14 تیم آقایان و هشت تیم بانوان در اوزان و سنین مختلف در مشهد و اصفهان برگزار شد که خانم‌های هاپکیدو‌کار 15 مدال طلا و آقایان نیز سه مدال را از آن خود کردند و در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات آسیایی که در مهر ماه سال جاری برگزار می‌گردد، آماده می‌سازند.

وی در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات سلاح‌های سرد در استان قزوین به عنوان دومین استان در کشور پس از گیلان خبر داد و گفت: تمام علاقه‌مندان رشته هاپکیدو می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

روستازاده‌ پاشاکی با بیان اینکه حوزه فعالیت سبک هاپکیدوی استان قزوین با مرکزیت شهرستان البرز است، گفت: در شهرهای قزوین و محمدیه نیز این سبک فعال هست و در آینده نزدیک باشگاه‌های آموزشی در تاکستان و آبیک هم خواهیم داشت و در این زمینه احتیاج به تبلیغات فرهنگی و رسانه‌ای بیشتری جهت شناخت بهتر این سبک کامل جهانی داریم.                                                               

رئیس سبک هاپکیدوی استان قزوین با اشاره به زمان آغاز فعالیت در این رشته که از سال 86 در استان قزوین بوده است، افزود: با شروع فعالیت‌های این سبک در قزوین، با استقبال بسیار مناسبی مواجه شدیم و به همین علت شاهد موفقیت‌های چشمگیر هنر‌آموزان این رشته بودیم و توجه مسئولان در راستای تجلیل از قهرمانان و هماهنگی برای بر‌پایی برنامه‌های فرهنگی و رزمی در پارک‌ها و حضور در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف د‌ر شناساندن این رشته به جوانان و نوجوانان نقش بسزایی داشته است.

روستازاده‌ پاشاکی اهداف این سبک را شامل گسترش رشته هاپکیدو در سراسر استان قزوین و برای توسعه ورزش همگانی، نشاط‌بخشی به روحیه مردم و حضور در مسابقات کشوری و جهانی دانست و اضافه کرد: تاکنون با تلاش‌های مجدانه اساتید بزرگ من از جمله استاد محمد‌رضا هاشم‌پور به عنوان بنیانگذار این سبک در ایران و خاورمیانه و تقبل و تأمین هزینه‌ها به صورت شخصی هاپکیدو توانسته تا این مقدار به موفقیت دست یابد و این‌ موفقیت‌ها را مرهون تلاش‌های این عزیزان و همگامی مسئولان هستیم .

وی با بیان اینکه برای تربیت مربیان با اخلاق بیشتر برای آموزش این هنر رزمی پرطرفدار خواستار توجه بیشتر معنوی و مادی مسئولان هستیم و تأکید کرد: مربیان نیز لازم است آموزش‌های خود را به صورت پایه‌ای و اصولی ارائه دهند و به هیچ عنوان به دنبال سوء استفاده از القاب و عناوین کسب شده نباشند تا شاهد موفقیت‌های روز‌افزون هنر‌آموزان این رشته باشیم‌.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول