اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

مردم به عواقب شوم بدحجابی پی ببرند

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان بر تبیین آثار حجاب و عواقب شوم بی‏حجابی در جامعه تأکید کرد و گفت: مردم به گونه‏ای باید به سرانجام تلخ بدحجابی پی ببرند.

مردم به عواقب شوم بدحجابی پی ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا پیش از ظهر امروز در نشستی با بانوان تأثیرگذار سمنان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، پیرامون بررسی روش‏های ترویج حجاب در مبارزه با بدحجابی افزود: خانواده‌ها باید به مهم‌ترین کانون فرهنگ‌سازی و اقدامات مؤثر برای مبارزه با بدحجابی تبدیل شوند.

وی ضمن تاکید بر اینکه استان سمنان با پیشینه محکم مذهبی باید مسئله رعایت حجاب در آن بهتر باشد، گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند تا در مورد ترویج فرهنگ حجاب تلاش بیش‌تری داشته باشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان با اشاره به ولادت بی‏بی دو عالم، حضرت فاطمه‌زهرا(س) و هفته گرامیداشت زن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) درس ولایت‏مداری و امام‏محوری را به همگان آموخت و لحظه‏ای از یاری ولی‌امر خویش از پای ننشست.

وی اضافه کرد: اگر چه عمر شریف ایشان کوتاه بود، اما این حضرت در ابعاد مختلف زندگی به خصوص بحث عفاف و حجاب الگوی زنان است.

تقوی نیا ادامه داد: از دیدگاه اسلام، زن شخصیتی شایسته دارد و می‏تواند مدارج کمال را پیموده و به مراتب عالی انسانیت دست پیدا کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان تصریح کرد: اصلاح جامعه در گرو پارسایی، حیا و حجاب بانوان است و جایگاه والای این گوهر گران‏بهای آفرینش می‏طلبد که در صدف پوشش قرار گرفته تا ارزش‏هایش حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه‌زهرا(س) بزرگ‏ترین حامی و فدایی ولایت بود، گفت: حضرت فاطمه(س) شیداترین پروانه شمع امامت بود که با سوختن و فدا کردن خویش، درس ولایت‏مداری و امام‏محوری به همگان آموخت.

در این نشست که با حضور بیش از 20 نفر از مبلّغان زن و بانوان فرهنگی تأثیرگذار سمنان برگزار شد، حاضران پیرامون بررسی روش‏های ترویج حجاب در مبارزه با بدحجابی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول