اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

نشانه‌های ترویج بد‌حجابی در جامعه جمع‌آوری شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: در مکان‌های عمومی و به ویژه بازارها تصاویر و نشانه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه‌اند، جمع‌آوری شود.

نشانه‌های ترویج بد‌حجابی در جامعه جمع‌آوری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر مسائل مهمی هستند که باید توسط مسئولان با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: اگر چه این مسائل به دلیل اهمیت بالای خود در مراسم مختلف تکرار می‌شود اما با توجه به تکرار برخی مسائل مهم در قرآن، پی می‌بریم که تاکید بیشتر سبب نهادینه شدن این موضوعات است.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه مسائل فرهنگی در سطح بالاتری از مسائل عمرانی قرار دارند، تصریح کرد: منکراتی در جامعه وجود دارد که باید با راهکارهایی اصولی با آن رو به رو شد و اعتبارات خاصی برای برخورد با این معضلات در نظر گرفته شود.

اکبری بیان داشت: در مکان‌های عمومی و به ویژه بازارها تصاویر و نشانه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه‌اند، جمع‌آوری شود.

وی اضافه کرد: باید صدای اذان در بازارها شنیده شود و از پخش آهنگ‌های غیر معمول در محیط بازار و مغازه‌ها جلوگیری شود چرا که با احیای معروف‌ها، منکرات به حاشیه رانده می‌شوند.

امام جمعه قیروکارزین در پایان با تاکید بر اینکه اداره‌ها در ایام فاطمیه رنگ و بوی فاطمی به خود گیرند تصریح کرد: فضای شهر به ویژه اداره‌ها باید مزین به نشانه‌های ایام فاطمیه شود تا فرهنگ اهل بیت (ع) را در جامعه ترویج دهیم و حضور مسئولان در مراسم معنوی در طول سال بهترین امر به معروف است.

به گزارش فارس، در این جلسه موضوع امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در بازار و آموزش اصناف و انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در بازار و برخورد با تخلف‌ها و بزه‌ها، فعال شدن بسیج اصناف و بحث نیاز به امام جمعه در بخش افزر و تسریع این امر از امور مهمی بود که مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات نیز در این مورد مصوب شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول