اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در دیدار جمعی از مربیان و معلمان مطرح شد

انتقاد آیت‌الله محمودی از افزایش بدحجابی‌ها در سطح شهرها

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: بسیار در خیابان‌ها و معابر افراد بدحجاب ظاهر می‌شوند و هنجار‌شکنی می‌کنند که این موضوع شایسته نیست.

انتقاد آیت‌الله محمودی از افزایش بدحجابی‌ها در سطح شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در دیدار جمعی از مربیان و معلمان شجره طیبه صالحین و عقیدتی سیاسی حوزه 6 کوثر ورامین و پایگاه‌های تابعه با اشاره به بدحجابی‌های موجود در جامعه اظهار داشت: بسیار در خیابان‌ها و معابر افراد بدحجاب ظاهر می‌شوند و هنجار‌شکنی می‌کنند، می‌خواهند چهره شهر مذهبی ورامین را تغییر دهند اما موفق نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر این دو فریضه مهجور نمی‌ماند امروز این مشکلات را نداشتیم، این دو فریضه بسیار مهم هستند، همه باید دست در دست هم امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند.

وی در ادامه با اشاره به ایام شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام والای معلم عنوان کرد: معلم نقش برجسته و غیر قابل انکاری در تربیت و سازندگی نسل آینده و جوانان و کودکان دارد، همین شاگردهای امروز متخصصان اقتصادی، فعالان فرهنگی، سیاسیون برجسته فردا هستند و تربیت آنها بر عهده شما معلمان است.

آیت الله محمودی گلپایگانی با تشریح جایگاه معلم خاطرنشان کرد: همه مردم موظفند حرمت معلم را نگاه دارند، هرکس در هر جایگاهی باید به معلم و تعلیم و تربیت احترام بگذارد، حیاتی‌ترین و اساسی‌ترین امور در کشور در دست معلمان است.

امام جمعه ورامین خطاب به مربیان و معلمان اضافه کرد: خوشا به سعادت شما که به این امر مهم می‌پردازید، به معلمی افتخار کنید، معلمی شغل انبیاست بنابراین سعی کنید در کارها منش و روش پیامبر (ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام را پیش بگیرید و پیاده کنید.

‌انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول