اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

نباید در جامعه شیعی بدحجابی داشته باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: نباید در جامعه شیعی بدحجابی و بی‌حجابی داشته باشیم در صورتی که الگوی کاملی نظیر حضرت زهرا (س) در زندگی خود داریم.

نباید در جامعه شیعی بدحجابی داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جلسه مدیران مدارس و کارشناسان اداری با بیان این مطلب گفت: اگر ذره‌ای به مکتب اهل‌بیت توجه کنیم و الگویی کامل مانند حضرت فاطمه زهرا (س) را انتخاب کنیم هیچگاه مشکلی نخواهیم داشت و در زندگی به مانعی برخورد نخواهیم کرد.

حسین مصلحی‌پور با انتقاد از برخی بدحجابی‌ها افزود: نباید در جامعه شیعی بدحجابی و بی حجابی داشته باشیم در صورتی که الگوی کاملی نظیر حضرت زهرا (س) در زندگی خود داریم که سرمنشأ خوبی‌هاست، بنابراین جا دارد ایام فاطمیه را عاشورایی کنیم زیرا حضرت فاطمه مادر عاشوراست.

وی اضافه کرد: به برکت حضور در مجالس عزاداری ائمه اطهار تحولی در خود ایجاد کنیم و ذخیره‌ای برای دنیای باقی داشته باشیم و از نعمت سلامتی برای ترویج مبانی دینی و معنوی بهره ببریم که فرهنگیان می‌توانند در این زمینه برای جوانان و نسل تشنه برنامه داشته باشند و زمینه اصلاح آنان را فراهم کنند.

مصلحی‌پور ادامه داد: به دور از انتظارات اداری به وظیفه دینی و ذاتی خود پایبند باشیم و منتظر تعریف و تمجید ننشینیم و بر سر سفره حضرت فاطمه (س) خوشه معرفتی برچینیم.

وی یادآور شد: جایگاه معلمان والا و برجسته است پس به این جایگاه احترام بگذاریم و با چیزهای کوچک و بی‌ارزش جایگاه خود را سبک نکنیم و امیدواریم شاهد حضور پرشور فرهنگیان در برنامه‌های هفته معلم باشیم تا دیگران نیز این مقام بالا را درک کنند.

در ادامه معاونان آموزش و نوآوری و پشتیبانی و توسعه مدیریت و کارشناسان ارزیابی و عملکرد، ارزشیابی و امتحانات پیرامون حوزه کاری خود مطالبی بیان کرده و تعدادی از مدیران مدارس نیز نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول