اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان:

طرح کارآفرینی در مهدهای کودک اصفهان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: طرح کارآفرینی در مهدهای کودک به عنوان طرح اولیه در حال اجراست که در صورت موفقیت در تمامی مهدهای کودک استان اجرایی می‌شود.

طرح کارآفرینی در مهدهای کودک اصفهان اجرایی می‌شود

سعید صادقی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سالانه به طور متوسط بیش از 50 هزار کودک در اصفهان نیاز به آموزش پیش‌دبستانی دارند، اظهار داشت: مهدهای کودک بستر بسیار مناسبی برای پرورش استعدادهای نونهالان برای پذیرش نقش‌های اجتماعی در بزرگ‌سالی است.

وی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از این نیاز آموزشی در پیش دبستانی‌های زیر پوشش بهزیستی انجام می‌شود، افزود:  سازمان بهزیستی در سیاست‌گذاری‌ها و قانون‌گذاری‌های شورای آموزش و پرورش، نقشی ندارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان به اجرای طرح شکوفایی کارآفرینی و مهارت پرداخت و اضافه کرد: اواخر سال گذشته طرح جدیدی در برخی مهدهای کودک به عنوان طرح پایلوت با محوریت کارآفرینی آغاز شده است که اکنون ادامه دارد.

وی با تاکید به اینکه زمینه استعدادیابی کودکان از همین دوران اولیه آموزش شناخته می‌شود، تصریح کرد: در صورت موفقیت‌آمیز بودن طرح کارآفرینی در مهدهای کودک اجرا می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه این طرح به صورت پایلوت در حال اجراست، ادامه داد: هدف از این کارآفرینی پرورش و یادگیری حرفه‌آموزی است، با این روش قصد داریم استعداد بچه‌ها را شکوفا و آنها را برای مشاغل عملی و کاربردی در آینده بیش‌تر آشنا کنیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به استقبال از این طرح از سوی مهدهای کودک بیان داشت:  استعدادیابی و فعال کردن هوش عملی توسط مربیان مهدهای کودک آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که طرح کارآفرینی نتایج مثبتی دربر داشته باشد در بسیاری از مهدهای کودک اجرایی می‌‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول