اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده پزشکی نیشابور:

کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان برای مهدکودک‌های نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: حدود 100 نفر از مدیران و مربیان مهدکودک‌های شهرستان نیشابور در کارگاه آموزشی با بیماری‌های ویروسی و بهداشت دهان و دندان، آشنا شدند.

کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان برای مهدکودک‌های نیشابور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدجعفر صادقی صبح امروز در این کارگاه آموزشی که در تالار اجتماعات این دانشکده پزشکی نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی مربیان و مدیران مهدکودک‌ها برگزار می‌شود.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهار داشت: ابتلا به یک سری از بیماری‌ها از جمله پدی‌کلوز، آنفولانزا و ... با توجه به شروع فصل سرما و تجمع افراد در زیر یک سقف، اهمیت خاصی پیدا می‌کند.
وی افزود: بالا بردن سطح آگاهی جامعه به‌ ویژه مربیان مهد در رفتارهای بهداشتی فردی و تشخیص درمان مبتلایان به‌ ویژه در سطح مهدکودک‌ها از راه‌های مهم مبارزه با بیماری‌ها است.
شرکت‌کنندگان با بیماری‌های پدیکلوز، نحوه تشخیص، درمان و گزارش‌دهی و هماهنگی با نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی تحت پوشش، راه‌های انتقال بیماری‌های ایدز و هپاتیت و نحوه پیشگیری، اپیدمیولوژی و درمان آنفلوآنزا آشنا شدند.
همچنین آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های واحد بهداشت دهان و دندان دانشکده و خدمات ارائه شده این واحد از دیگر برنامه‌های این کارگاه آموزشی بود.
این کارگاه آموزشی در مورد بیماری‌های پدی‌کلوز، ایدز، هپاتیت و آنفلوآنزا برای مدیران و مربیان مهدکودک‌های نیشابور برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول