اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی آبادان خبر داد:

فعالیت 57 مهدکودک زیرپوشش بهزیستی در آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بهزیستی آبادان از فعالیت 57 مهدکودک زیرپوشش اداره بهزیستی در شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

فعالیت 57 مهدکودک زیرپوشش بهزیستی در آبادان
علی فرحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان در راستای ایجاد محیطی مطلوب برای معیشت مددجویان زیرپوشش این کمیته تاکنون اقدامات مؤثر و قابل قبولی ارائه کرده است.
وی افزود: توجه به آسیب‌های اجتماعی در عصر امروز با توجه به پیچیدگی شهرنشینی بسیار مهم و با اهمیت است.
سرپرست اداره بهزیستی آبادان تصریح کرد: مهمترین آسیب‌های اجتماعی فقر، بیکاری و اعتیاد بوده که این سه عامل منشأ همه آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه امروزه ماهواره و اینترنت به شکل نامتعارف جوانان را به انحراف ذهنی منحرف کرده، تصریح کرد: علاوه بر آسیب‌های قبلی، آسیب‌های جدیدی ذهن و فکر جوانان را به خود مشغول کرده و سمت و سوی انحراف می‌کشد.
فرحانی اضافه کرد: با تأسیس جمهوری اسلامی در کشورمان پیام صلح، آزادی و رفاه برای مردم ایران به ارمغان آورده شد.
به گفته وی با وجود نظام مقدس در کشور، همبستگی و اتحاد ملی ایجاد و شر دشمن از مرزهای کشورمان مرتفع شده است.
رئیس اداره بهزیستی آبادان ادامه داد: این اداره 57 مهدکودک شهری و روستایی را زیرپوشش خود گنجانده است.
وی در خصوص تعداد کودکان زیرپوشش و تعلیم در این مراکز نیز چنین عنوان کرد: همچنین تعداد 2 هزار و 929 کودک آبادانی در 57 مهد کودک زیرپوشش اداره بهزیستی این شهرستان در حال آموزش هستند.
فرحانی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور به‌عنوان یکی از متولیان حوزه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و بر اساس وظیفه ذاتی که در برنامه چهارم توسعه دولت مشخص شده، در راستای کنترل آسیب‌های اجتماعی با همه دستگاه‌ها هماهنگی و تعامل مؤثر و مناسبی برقرار می‌کند خاطرنشان کرد: نقش مراکز تربیتی و به‌ویژه مهدهای کودک در تربیت و شکوفایی استعدادهای کودکان بسیار مؤثر و قابل ملاحظه است.
وی افزود: گفتنی ا‌ست در سطح 35 مهد کودک روستایی، یک هزار کودک که شامل 580 پسر و 420 دختر با 35 مربی و 35 مدیر مرکز در حال فعالیت هستند.
رئیس اداره بهزیستی آبادان با بیان تعداد مربیان در مهدهای کودک شهری نیز گفت: در 22 مهد کودک شهری نیز یک هزار و 929 کودک، شامل یک هزار و 21 پسر و 908 دختر با 120 مربی و 22 مدیر مرکز در حال آموزش هستند.
وی بیان کرد: کودکان برای پرورش استعداد و خلاقیت‌های خود نیازمند زمینه و بسترهای مناسب و مطلوب بوده که این مهم بدون حمایت خانواده‌ها و مدیران پرورشی و مسئولان مرتبط محقق نخواهد شد.
فرحانی با بیان اینکه اولیای کودکان زیرپوشش اداره بهزیستی به مهدهای کودک شهریه پرداخت نمی‌کنند و به صورت رایگان توسط مهدهای کودک آموزش می‌بینند، گفت: همه تلاش این نهاد مردمی در راستای رسیدگی به مشکلات نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه و هموار کردن زمینه‌های مختلف اجتماعی برای شهروندان است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول