اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش همدان:

4 استخر شنا در همدان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش همدان گفت: چهار استخر شنا در شهرستان همدان ساخته می‌شود.

4 استخر شنا در همدان ساخته می‌شود
حسن مظاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شورای دانش‌آموزی دارای سابقه‌ای 14 ساله است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌هایش منسجم‌تر، نواقص آن برطرف و جایگاه آن جدی‌تر شده است.
وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده در سال‌های گذشته و برآورد جایگاه سازمان دانش‌آموزی در سطح مدرسه، نگرش مثبتی در این باره حاصل شده و ما خواستار تمرین دانش‌آموزان برای مسئولیت‌پذیری در آینده هستیم.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: مدیران امروز کشور دانش‌آموزان دیروز و دانش‌آموزان امروز نیز مدیران فردا هستند که باید مورد آموزش و تربیت مشارکتی قرار گرفته و خود در بحث علم و دانش حاکم بر مدارسشان فعالیت مستقیم داشته باشند.
وی بیان کرد: طی سال‌های اخیر در آموزش و پرورش دیدگاه جدیدی در خصوص توسعه ورزش در بین دانش‌آموزان، علاقه‌مند کردن آنها به امر ورزش و توسعه زیرساخت‌ها باز شده است.
مظاهری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های سال‌های اخیر اقدام به احداث سالن‌های ورزشی، استخرهای شنا و تجهیزات ورزشی کردیم و یک رشد جهشی را پیش رو داریم.
وی اذعان کرد: طی سال‌های گذشته در استان همدان استخر شنایی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان وجود نداشت اما امروز شاهدیم که در همدان چهار استخر شنا برای دانش‌آموزان ساخته می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز یک استخر ساخته می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: همچنین ساخت سالن‌های ورزشی متعدد و تجهیز آنها در مدارس نیز در حال پیگیری جدی است.
وی همچنین در خصوص ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش‌آموزان و تشوبق آنها به این امر اظهار کرد: این مهم به منظور حفظ سلامتی نسل امروز و تربیت نسل‌های آتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در همین راستا طرح آموزش شنا برای کل دانش‌آموزان سوم ابتدایی الزامی است.
مظاهری در پایان گفت: امسال نیز طرح "تن‌آورز"، آموزش طناب‌زنی در پایه چهارم اجرا می‌شود و طرح‌های دیگر ورزشی از جمله مسابقات مختلف نیز با قدرت و قوت در حال پیگیری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول