اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خواستار شد:

احداث استخر شنا و زمین ورزشی در مدارس شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خواستار احداث استخر شنا و زمین ورزشی در مدارس شبانکاره شد.

احداث استخر شنا و زمین ورزشی در مدارس شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مرتضی دریاییان عصر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پروش بخش شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادها در جامعه است و تمام خانواده‌ها به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.
وی افزود: تلاش برای رشد و پیشرفت بیشتر در آموزش و پرورش با تلاش وزیر ولایی و پرتلاش و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی در حال انجام است و شاهد رضایت خاطر معلمان و دانش‌آموزان از وضعیت آموزش و پرورش هستیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره در ادامه با اشاره به نیمه‌تمام بودن اردوگاه شبانکاره خاطرنشان کرد: با وجود گذشت بیش از 20 سال از آغاز عملیات اجرایی اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر شهر شبانکاره اما این اردوگاه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
دریاییان تصریح کرد: بیش از سه میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده ولی هنوز برای تکمیل شدن نیاز به اعتبار بیشتری داریم.
وی اضافه کرد: انتظار داریم با حمایت مسئولان ذیربط و تامین اعتبارات مورد نیاز، بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل این اردوگاه اقدام کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره عنوان داشت: در حال حاضر تعداد51 فضای آموزشی در این بخش وجود دارد که 20 مدرسه ابتدایی آن فقط در نوبت صبح و بقیه در شیفت‌های گردشی اداره می‌شوند.
دریائیان خواستار احداث استخر شنا و زمین ورزشی در شبانکاره شد و گفت: برای فعالیت ورزشی و افزایش نشاط و پویایی دانش‌آموزان باید نسبت به تجهیز مدارس به امکانات ورزشی اقدام کنیم و اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری خوبی در این امر مهم دارد.
وی یادآور شد: کمبود نیروی انسانی یکی دیگر از مشکلات عمده ما در بخش شبانکاره است که امیدواریم مسئولان مربوطه نسبت به این قضیه تصمیم مناسبی بگیرند.
این مسئول افزود: باید دست به دست هم بدهیم و از فرصت‌ها و امکانات موجود به بهترین شکل استفاده کنیم تا آینده‌سازان ایران اسلامی به سمت فتح قله‌های بلند دانش حرکت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول