اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

استخر شنای لردگان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری لردگان از افتتاح استخر شنای این شهرستان با حضور وزیر امور ورزش و جوانان خبر داد.

استخر شنای لردگان به بهره‌برداری می‌رسد
یدالله خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این پروژه از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان است که روز پنج‌‌شنبه با حضور ورزش و جوانان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از پیشرفت 93 درصدی مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به این شهرستان خبر داد و گفت: در دور نخست سفر هیئت دولت به این شهرستان  42 مصوبه برای لردگان به تصویب رسید که از این تعداد مصوبه تاکنون 39 مصوبه اجرایی شده است و سه مصوبه نیز در دست اجراست.
خالدی ادامه داد: در دور دوم سفر هیئت دولت به این شهرستان نیز 18 مصوبه برای این شهرستان به تصویب رسید که از این تعداد هفت مصوبه اجرایی، هفت مصوبه در دست اجرا و چهار مصوبه نیز انجام نشده است.
سرپرست فرمانداری لردگان با اشاره به مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این شهرستان، گفت: با تصویب 11 مصوبه در دور سوم سفر رئیس جمهور به لردگان دو مصوبه اجرایی، پنج مصوبه در دست اجرا، چهار مصوبه نیز انجام نشده است.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم شهرستان لردگان دیدار با رئیس جمهور را به انتظار نشسته‌اند، گفت: همزمان با نزدیکی به دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، مردم این شهرستان، منتظر انجام مصوبات جدید برای توسعه و پیشرفت شهرستان هستند.
خالدی سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را در رشد و توسعه این شهرستان تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در سفرهای قبلی به چهارمحال و بختیاری، سبب ارائه خدمات ارزنده‌ای در راستای رشد و توسعه این شهرستان شده است.
وی افزود: مردم لردگان چندین روز است که حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان را به انتظار نشسته‌اند.
خالدی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان لردگان مانند مردم سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری و کشور، با استقبال گرم از رئیس جمهور و هیئت دولت، قدردانی خود را از خدمات ارائه شده در گذشته، حال و آینده اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول