اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

استخر شنا در مدارس کشور احداث می‌‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی در مدارس دخترانه شد و گفت: از سال آینده در مدارس کشور استخر‌های شنا احداث می‌شود.

استخر شنا در مدارس کشور احداث می‌‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاءالله اعزازی پیش از ظهر امروز در جمع اولیای دانش‌آموزان مدرسه دخترانه «دلیرفرزانه» بناب تأکید کرد: باید فضاها و امکانات ورزشی را در مدارس دخترانه بیشتر کرد تا ورزش در بین خانم‌ها به صورت واقعی نهادینه شود.
وی با بیان اینکه امروزه زنان بیشتر از مردان در معرض بیماری‌های مختلف قرار دارند، اظهار داشت: موقعیت جامعه ما طوری است که به دلیل برخی محدودیت‌ها، زنان از فعالیت‌های ورزشی کم بهره مانده و بیماری‌های شایع جسمی و روحی آنان را تهدید می‌کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: ورزش باید در بین جوانان و نوجوانان جدی گرفته شود تا از بار مالی و کاری وزارت بهداشت و درمان کاسته شده و کشور متحمل آسیب‌های سنگین مالی و جانی نشود.
وی تصریح کرد: مجلس و دولت برای تشویق و حمایت فعالیت‌های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان به ویژه دختران و زنان آمادگی کامل دارد.
اعزازی همچنین از استخدام صدها نفر معلم ورزش در طول یکسال گذشته و احداث استخرهای شنا در مدارس از سال آینده به عنوان گام‌های بزرگ دولت برای تقویت فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان یاد کرد و گفت: یکی از سهمیه‌های احداث استخر شنای مدارس استان که به شهرستان بناب اختصاص یافته است، برای نخستین بار در بناب و در یکی از مدارس دخترانه این شهرستان ساخته خواهد شد.
نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی با تأکید بر لـزوم تلاش والدین و مسئولان برای ساختن جامعه‌ای سالم و با نشاط گفت: باید با توجه به معنویات فرزندان در کنار فعالیت‌های درسی و ورزشی، خانواده‌هایی تربیت و تشکیل شوند که مورد افتخار نظام و رضایت مقام معظم رهبری باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول