اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری کرمان تاکید کرد

پرهیز از خرید کالاهای خارجی تا حد امکان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای حمایت از تولیدات ملی باید از تولیدات داخلی حمایت و تا جایی که امکان دارد از خرید کالاهای خارجی پرهیز کنیم.

پرهیز از خرید کالاهای خارجی تا حد امکان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد عاقلی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری در جمع کارگران بسیجی در تالار برق کرمان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیشتر این بخش به کسانی مربوط می شود که در کارخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ما از بیانات مقام معظم رهبری حمایت و دنبال کردن منویات ایشان در تولیدات داخلی را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم ‌به جای برسیم دیگر کالای خارجی در کشور نداشته باشیم. 

عاقلی ابراز داشت: کارگران در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع دیگر برای گردش چرخ‌های اقتصادی کشور نقش‌آفرین بودند. 

وی با بیان اینکه جامعه کارگری کشور 15 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: شهید برونسی و شهید مجید زینلی از جمله این شهدا هستند که به عنوان شهدای اسوه انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله استان کرمان ‌با اشاره به نقش‌آفرینی شهدا در دوران دفاع مقدس‌ افزود: اگر ما تمام‌ وقت خود را برای شهدا بگذاریم، باز کم است، زیرا شهدا با نثار خون خود سبب شدند، امروز ما با اقتدار هرچه تمام‌تر در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و زیر بار ذلت نرویم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدات ملی باید از تولیدات داخلی حمایت و تا جایی که امکان دارد از خرید کالاهای خارجی پرهیز کنیم.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول