اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه بیت‌المقدس؛

رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان کردستان منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی فرمانده سپاه بیت‌المقدس، سامان احمدی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان این استان منصوب شد.

رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان کردستان منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در حکم محمدحسین رجبی خطاب به سامان احمدی آمده است: توجه به جایگاه اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نشر آن از طریق هنر توسط هنرمند متعهد از خواسته‌ها و انتظارات سپاه و استان از جنابعالی است.
به گزارش فارس؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جلسه شورای فرماندهان و معاونان این سپاه احمدی را از هنرمندان بسیجی و متعهد استان نام برد و ضمن معرفی وی به عنوان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان، خواست تا با به کارگیری توان مدیریتی خویش ضمن سازماندهی مجدد این سازمان نسبت به ساماندهی هنرمندان بسیجی در راستای تولید آثار فاخر برگرفته از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی به آنچه منویات فرهنگی مقام معظم رهبری از استان فرهنگی کردستان بوده است، جامه عمل بپوشاند.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در نشستی با رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان ضمن اظهار خرسندی از انتصاب شایسته سامان احمدی برای تصدی‌گری این مسئولیت خطیر، گفت: توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و نشر ادبیات پایداری برای آگاهی‌بخشی جامعه از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم کردستان در ایام هشت سال دفاع مقدس و مرزداری غیورمندانه این مردم فرهنگ‌مدار، وظیفه بسیج هنرمندان و هنرمند بسیجی را بیش از پیش حساس نموده است چرا که با زبان هنر می‌توان بهتر پیام‌ها را انتقال بخشید. 
حمزه‌علی علیخانی با ظرافت خاص خواندن مدیریت در حوزه هنر، افزود: مدیریت شما از نقطه صفر سر آغاز دور جدید فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان خواهد بود که ما نیز به عنوان سرباز انقلاب اسلامی آمادگی خویش را برای همکاری تنگاتنگ با هنرمندان بسیجی اعلام می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: سپردن امور تصدی‌گری بسیج اقشار به بسیجیان فعال و متعهد استان یکی از اقدامات موثر فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان بود که در این مدت کوتاه توانسته تاثیر بسزایی را در تخصص‌گرایی فعالیت‌های این حوزه نمایان سازد.
رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان نیز با تقدیر از مسئولان سپاه بیت‌المقدس نسبت به سپردن تکلیف مدیریتی به وی، گفت: خدمت بی‌منت و مبتنی بر شعور مردم فرهیخته کردستان خصوصاً جامعه فرهنگ و هنر راهبرد فعالیتی این حقیر در سازمان بسیج هنرمندان خواهد بود که قطعاً بدون پشتوانه فکری، تجربی، مادی و معنوی پیشکسوتان سینه سرخ حسنی راه به جایی نخواهد برد.
سامان احمدی افزود: امروز تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری در روستاهای استان باید در سرلوحه امور سازمان بسیج هنرمندان قرار گیرد و محوریت برنامه‌ها باید توسط مردم با هدایت و نظارت هنرمند متعهد و مروج هنر انقلاب اسلامی تحقق یابد.
خبرنگار فارس کردستان خاطرنشان کرد: ایجاد حلقه‌های فکری تولید اندیشه در حوزه هنر با طرح‌های موثری چون صالحین و امثال آن می‌تواند دامنه تاثیر‌گذاری هنر را در کردستان بیشتر نماید.
احمدی افزود: در این راستا با تجربه موفق در حال شکل‌گیری مجمع مشورتی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران که توسط ارشاد اسلامی استان در حال شکل‌گیری است به سرعت در دستور کار سازمان بسیج هنرمندان برای عملیاتی نمودن آنی آن خواهیم بود چرا که امروز دشمنان نظام با ابزار تهاجم فرهنگی و در قالب چهره‌های منافق هنرمندنما موجب به هدر دادن بیت‌المال در راستای تطمیع خواسته‌های استکبار جهانی و ایادی وابسته به آنان از جمله رژیم غاصب‌گر صهیونیست هستند.
وی در پایان با ذکر در پیشرو بودن 13 آبان سالروز مبارزه ملی با استکبار جهانی، گفت: تعهد، عمل صالحانه و صادقانه و توجه به ماهیت ذاتی و باطنی هنر به دور از حواشی آن شعار عملگرایی توسط هنرمندان بسیجی کردستان است و خواهد بود و در سازمان بسیج هنرمندان همانند خود فلسفه شجره طیبه بسیج مرز و حصاری برای عرضه تولیدات هنری وجود ندارد.
سامان احمدی از نیروهای بومی کردستان است که علاوه بر تصدی‌گری اداره امور فرهنگی ارشاد اسلامی، از خبرنگاران فعال خبرگزاری فارس کردستان نیز هستند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول