اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان:

37 هزار هنرمند عضو بسیج هنرمندان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: تاکنون بالغ بر 37 هزار نفر هنرمند عضو کانون‌های بسیج هنرمندان شده‌اند.

37 هزار هنرمند عضو بسیج هنرمندان شدند

حسین قنادیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: برنامه‌های ما در سال آینده برگزاری جشنواره متعدد دو سالانه ولی رویکرد ما در سال‌های آینده متفاوت است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: رویکرد ما بیشتر تولد محوری خواهد بود و به دنبال اثربخشی در سطح جامعه هستیم و جشنواره تئاتر، ادبیات داستانی، شعر و فعالیت‌های معرفتی برای هنرمندان در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: برگزاری جوامع صنفی هنری و مجمع انجمن‌های هنری بسیج چه به شکل فصلی و چه سالانه در سطح استان و کشور از دیگر برنامه‌های ماست و برنامه‌های متنوع دیگر که در حال برنامه‌ریزی هستیم.

قنادیان اضافه کرد: تاکنون بالغ بر 37 هزار نفر هنرمند عضو کانون‌های بسیج هنرمندان شده‌اند و برای سال آتی برنامه‌ریزی برای پوشش بیشتر هنرمندان داریم تا براساس نیازهای روز و ضرورت‌های انقلاب گام برداریم و تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس در بوشهر نیز گفت: ارسال 30 هزار عکس بیانگر ظرفیت هنرمندان بسیجی است و در مقایسه با جشنواره عکس راهیان نور که 2 میلیون نفر بازدید می‌کنند و 11 هزار عکس ارسال می‌شود، جشنواره عکس بسیج نشان از قدرت نهفته در بسیج می‌دهد و نیاز است مسئولان فرهنگی و هنری توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسیج داشته باشند.

قنادیان تصریح کرد: پس از پایان جشنواره کتاب عکس‌های جشنواره در اسرع وقت چاپ می‌شود که یاد بود جشنواره و اسناد تاریخی برای نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به حضور هنرمندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان مثل همه اقشار که در 33 سال گذشته در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشتند، حضوری فعال در تمام صحنه‌های انقلاب داشته‌اند.

قنادیان یادآورشد: هرگاه دشمن قدرتمندتر مقابل ما قرار می‌گیرد ملت ما منسجم‌تر می‌شود و در حوزه هنر نیز دشمن را با تهدید پاسخ می‌دهیم و این تهدید حضور در عرصه انتخابات تلاش در عرصه تولید در جبهه نرم دشمن است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول