اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان عنوان کرد:

بسیج هنرمندان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در حوزه فرهنگ است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان‌ گفت: بسیج هنرمندان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در حوزه فرهنگ و هنر استان است و از این اتفاق مهم باید به عنوان یک فرصت استثنایی بهره برد.

بسیج هنرمندان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در حوزه فرهنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار صبح امروز در نشست شورای معاونان و رؤسای ستادی و شهرستانی ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه بسیج در جامعه اظهار داشت: بسیج هنرمندان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در حوزه فرهنگ و هنر استان است و از این اتفاق مهم باید به عنوان یک فرصت استثنایی بهره برد.
وی افزود: بسیج هنرمندان در مجتمع‌های فرهنگی هنری در مدت زمانی اندک حضوری تاثیرگذار در تولید و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و سالم سازی فضاهای فرهنگی داشته است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از بسیج هنرمندان و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان دو ضلع اصلی مثلث فرهنگ و هنر در استان نام برد و تصریح کرد: هم اکنون بسیج هنرمندان شعبات خود را در اکثر شهرستان‌های استان گسترش داده است و ایجاد این ظرفیت سبب تقویت حوزه فرهنگ و ارشاد خواهد شد.
پیشدار در ادامه بر استفاده درست و صحیح از اموال بیت‌المال تاکید کرد و گفت: یکی از محدودیت‌ها و محرومیت‌های حوزه فرهنگ، امکانات و وسایل سخت افزاری است که با توجه به شرایط بد آب و هوایی استان و گرما و رطوبت بالا نیاز به مراقبت و توجه مضاعف دارد.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی را یکی از اصول پایه‌ا‌یی رشد و توسعه در حوزه فرهنگ و هنر دانست و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده فعالیت‌های آموزشی طی چند سال اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و معتقدیم ارتقای حوزه فرهنگ در گرو مجهز شدن به سلاح علم و دانش است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان تاکید و خاطرنشان کرد: یک سری اقدامات در این خصوص انجام پذیرفته است اما کافی و جامع نیست و نیاز است بانک اطلاعاتی هنرمندان در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف هر چه زودتر آماده و کامل شود.
در ادامه این جلسه، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول