اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار:

تربیت شدگان مکتب زهرا(س) در مقابل ظلم کوتاه نمی‏آیند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: زنان تربیت یافته مکتب حضرت زهرا(س) هیچ‏ گاه مقابل ظلم و ستم کوتاه نمی‏آیند.

تربیت شدگان مکتب زهرا(س) در مقابل ظلم کوتاه نمی‏آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مریم گلینی پیش از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت میلاد کوثر با بیان اینکه اگر زنان در مکتب اسلام و با حجاب بزرگ شوند، مقابل هجمه دشمنان ایستادگی خواهند کرد، افزود: بسیج جامعه زنان تشکلی مردمی است که زنان ایرانی تشکیل‏ دهنده آن هستند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا امروز در عرصه‏های مختلف پیروز بوده است.

وی تصریح کرد: نوک پیکان تهاجم دشمن به طرف زنان جامعه است تا با ترویج بی‏فرهنگی و بی‏حجابی، جامعه را از اسلامی بودن دور سازند، ولی خدا را شاکریم که امروز شاهد استعدادها و ظرفیت‏های بالای زنان در جامعه هستیم و اگر زنان بتوانند استعدادهای خود را تقویت کنند، در استحکام ارزش‏های انقلاب نقش‏آفرین هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: بسیج جامعه زنان با معرفی الگوهای نمونه معنوی و اجتماعی به نسل جوان می‏تواند حجاب و عفاف را در زنان ایرانی تقویت کند.

وی یادآور شد: امسال نیز نماد عفاف و جهاد زن ایرانی از سوی بسیج به شهید "ناهید فاتحی‏کرجو" تعلق گرفته و این شهید بزرگوار به عنوان الگوی شایسته برای جوانان معرفی شده است.

گلینی تصریح کرد:‌ وظیفه پوشش که اسلام برای زنان مقرر کرده است، بدین معنی نیست که زنان از خانه بیرون نروند، بلکه پوشش این است که زن در معاشرت خود با مردان بدن خود را بپوشاند و جلوه‏نمایی نکند.

وی اظهار داشت: ما زنان شهید و ایثارگری داریم که در هشت سال دفاع مقدس پا به پای مردان با حفظ حجاب و عفاف مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: زنان برای دست‌یابی به انسانیت نیازمند الگویی خاص هستند و اسلام، حضرت زهرا(س) را به عنوان الگویی عملی و رفتاری برای تعالی زن در همه ابعاد معرفی کرده است.

گلینی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام(ره) ‌معتقد است که زن نقش مهمی در اجتماع دارد و با تربیت صحیح خود انسان را درست می‏کند و کشور را آباد می‏سازد و تحکیم و بنیان خانواده و اصلاح و فساد جامعه از زنان آن جامعه سرچشمه می‏گیرد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول