اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهبندان خبر داد

ادامه طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی نهبندان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان باید به طور مستمر و قاطع ادامه یابد، گفت: در این زمینه باید با متخلفان بهداشتی برخورد جدی صورت گیرد.

ادامه طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی خزاعی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهبندان اظهار داشت: سلامت یکی از مباحث بسیار مهم جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه در برابر سلامت جامعه تمام سازمان‌ها نقش داشته و دخالت دارند، تصریح کرد: در زمینه تخلف بهداشتی باید با متخلفان بهداشت برخورد قاطع صورت گیرد و این برخورد همواره در نهبندان وجود داشته و با صلابت و قاطعیت نیز ادامه پیدا می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان باید به طور مستمر و قاطع ادامه یابد، یادآور شد: در بحث سلامت مردم نباید با کسی تعارف داشته باشیم و اگر نانوایی و یا اماکن عرضه مواد غذایی تخلف بهداشتی داشتند باید به طور قاطع با آنها برخورد کنیم.

خزاعی با بیان اینکه طرح جلوگیری از ورود احشام و گله‌های دام به داخل شهر در این شهرستان تصویب شده است، افزود: این طرح یک‌بار باید برای همیشه در شهرستان اجرایی می‌شود و این مستلزم همکاری ادارات با یکدیگر است.

وی وجود حیوانات ناقل بیماری به ویژه سگ‌های ولگرد را از معضلات نقاط مسکونی شهری و روستایی شهرستان نهبندان دانست و اظهار داشت: وجود این‌گونه حیوانات علاوه بر ایجاد فضای نامناسب مشکلات بهداشتی فراوانی را نیز برای مردم به همراه دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان ادامه داد: باید تمامی دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها و شهرداری‌های شهرهای نهبندان و شوسف در اتلاف و معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد اقدامات لازم را انجام دهند.

خزاعی بر ایجاد بستر مناسب بر همراهی و رفتار منطقی و آگاهسازی مردم در مباحث بهداشتی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید آموزش‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی به مردم جدی گرفته شود و از ظرفیت دهیاری‌ها و خانه‌های بهداشت به‌عنوان سهل‌الوصول‌ترین ابزار استفاده کرد.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت‌های بهداشتی باید در شهرستان تقویت شود و دهیاری‌ها و خانه‌های بهداشت در این راستا باید نظارت و تلاش ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول