اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد خبر داد

معدوم‌سازی 7 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از معدوم‌سازی 7 هزار و 300 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی در سال گذشته خبر داد و گفت: 2 هزار و 141 کیلوگرم مواد نیز توقیف شده است.

معدوم‌سازی 7 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد، نصرت الله قاسمی با تشریح عملکرد واحد کنترل مواد غذایی از همکاری مناسب با نهادها و ادارات مرتبط اعم از فرمانداری، دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد تشکر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد کارخانجات و واحدهای تولید مواد غذایی و بهداشتی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد و همچنین نیاز اساسی و روزافزون جامعه برای دسترسی به غذایی سالم و بهداشتی، بازرسی از کارخانجات و واحدهای صنفی تولید و عرضه مواد غذایی و بهداشتی ضروری است.

قاسمی تصریح کرد: این کار(کنترل از عرضه مواد غذایی) در شهرستان محمودآباد توسط کارشناسان واحد کنترل و نظارت مواد غذایی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این شبکه 181 مورد بازرسی در سال 89 را به191 مورد بازرسی از کارخانجات در سال 90 رساند.

وی همچنین درباره تمدید پروانه ساخت برای واحدهای تولید مواد غذایی و بهداشتی ابراز داشت: انجام 27 مورد تمدید پروانه و 50 مورد صدور پروانه ساخت در سال 90 نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده رشد کمی و کیفی در این بخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد در ادامه با اشاره به کشف، توقیف و معدوم کردن مواد غذایی و بهداشتی غیرمجاز بیان داشت: این شبکه با کنترل دقیق و بازرسی‌های مداوم، واحد کنترل مواد غذایی این شبکه در کشف مواد غیرمجاز و تشکیل پرونده برای واحدهای متخلّف در زودترین زمان ممکن، 15 مورد پرونده تخلف را به مراجع ذیصلاح معرفی کرد.

قاسمی اضافه کرد: از این تعداد تخلف، 7هزار و 300 کیلوگرم مواد غیرمجاز غذایی و بهداشتی معدوم و همچنین 2 هزار و 141 کیلوگرم مواد توقیف شده است.

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان محمودآباد در پایان با تقدیر از همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط اظهار داشت: با کمک فرمانداری، شهرداری و دیگر اعضای این کارگروه، سازوکارهای مناسبی برای بهبود و ارتقای سطح بهداشت در شهرستان درحال اجرا است که امیدوارم اثرات ثمربخشی در ارائه خدمات بهداشتی مناسب به جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول