اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب کارگروه توسعه کشاورزی

832 میلیارد ریال به توسعه کشاورزی اهواز اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: با تصویب کارگروه توسعه کشاورزی، 832 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان اهواز اختصاص یافت.

832 میلیارد ریال به توسعه کشاورزی اهواز اختصاص یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، فرماندار اهواز گفت: این تسهیلات برای انجام 1798 طرح از طرح‌های پیشنهادی مدیریت جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، دامپزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت اختصاص یافته است.

عبدالعزیز فدعمی افزود: سیاست کارگروه توسعه کشاورزی کشف استعدادهای هر شهرستان و شناسایی فرصت‌های اشتغال‌زایی آن در بخش کشاورزی است.

وی توسعه  و احداث واحدهای گاوداری، پرورش گاومیش، طیور و زنبور عسل، احداث و توسعه باغات و زراعت آبی و دیم و طرح‌های کوچک کشاورزی خانگی را از جمله طرح‌هایی برشمرد که تسهیلات فوق به آنها تعلق می‌گیرد.

فرماندار اهواز افزود: 130 میلیارد ریال از این اعتبارات در قالب 223 طرح برای تجهیز و توسعه واحدهای مکانیزاسیون شامل خرید تراکتور و کمباین و توسعه شرکت‌های مکانیزه پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در بخش دامپزشکی 179 طرح شامل تغییر کاربری اماکن فروش مرغ زنده به کشتار روز، ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های دامی، پشم و پوست و گوشت کشتار روز و همچنین ناوگان بسته بندی و فرآوری آبزیان، 45 میلیارد ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی را شامل بخش بسته بندی تولیدات گیاهی و دامی و بخش شیلات عنوان کرد.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه بازپرداخت این تسهیلات زمان دار و با کارمزد پایین است، خاطر نشان کرد: در اختصاص این تسهیلات دانش آموختگان رشته‌های مرتبط با کشاورزی، فرزندان کشاورزان و علاقه‌مندان به اشتغال‌زایی در صنایع تبدیلی در اولویت هستند.

انتهای پیام/30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول