اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی فردوس خبر داد

معرفی 15 تشکل به صندوق توسعه کشاورزی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس جهادکشاورزی شهرستان فردوس از معرفی تعداد 15 تشکل کشاورزی این شهرستان به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد.

معرفی 15 تشکل به صندوق توسعه کشاورزی خراسان جنوبی

عباسعلی غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: بخش کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور برخوردار است و اهمیت سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی مورد نیاز این بخش نیازمند شکل‌گیری نهادها و تشکل‌های قوی برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: به منظور حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با مشارکت تولیدکنندگان در استان خراسان جنوبی تشکیل شده است.

رئیس جهادکشاورزی فردوس تصریح کرد: در حال حاضر تعداد هشت تشکل کشاورزی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان عضو و تعداد 15 تشکل نیز در سال جاری به این صندوق معرفی شده‌اند.

غلامی، تجمیع، مدیریت و اختصاص بهینه منابع مالی، ساماندهی نیازهای مالی و اعتباری بخش کشاورزی، ارتقای نرخ رشد سرمایه‌گذاری، ارائه تسهیلات ارزان قیمت ظرف 48 ساعت، کوتاه شدن دست دلالان و افزایش سودآوری را از جمله مزایای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برشمرد.

وی اداره صندوق‌ها با مشارکت فعالانه سهامداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کاهش قیمت تمام شده نهادهای مورد نیاز تولیدکنندگان و تنظیم بازار محصولات کشاورزی را از دیگر اهداف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

رئیس جهادکشاورزی فردوس تولیدات گیاهی و دامی، آب، خاک و صنایع، طرح‌های سیلابی، طرح‌های جنگلی، مرتع و آبخیزداری، طرح‌های ترویج و بهره‌برداری و طرح‌های کوچک کشاورزی خانگی را از جمله طرح‌های اولویت‌دار طرح توسعه بخش کشاورزی دانست که به این طرح‌ها تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول