اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان

بافت کهن شهر کرمان زنده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فنی پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان گفت: بافت کهن شهر کرمان فرسوده شده است و با اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان این منطقه زنده می‌شود.

بافت کهن شهر کرمان زنده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نصرت‌الله مجلسی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان اظهار داشت: پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان در بافت کهن مرکز این شهر اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: همجواری این پروژه با بازار قدیم کرمان به عنوان طولانی‌ترین بازار ایران از نظر توریستی و موقعیت شهرسازی مناسب است.

مجلسی تصریح کرد: بافت کهن شهر کرمان فرسوده شده و جنبه اقتصادی این منطقه رو به رکود است که با اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان این منطقه زنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان در فضایی برابر با 50 هزار متر مربع احداث می‌شود، عنوان کرد: این طرح در دو مرحله اجرایی می‌شود و شامل پارکینگ، هتل، رستوران، سایت اداری، مجموعه فرهنگی و تفریحی و مهد کودک موقت است.

مجلسی از احداث سینماهای چند بعدی، فضای ورزشی ‌و هایپر مارکت در پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان خبر داد.

هادی ایرانمنش سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه این نهاد با اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان موافق است، ابراز داشت: این طرح موجب رونق در بافت تاریخی کرمان می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول