اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل اعلام کرد

آغاز عملیات اجرایی بافت 30 متری قدیم آمل

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: عملیات اجرایی30 متری بافت قدیم شهر آمل به ‌زودی آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی بافت 30 متری قدیم آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل احمد امیر سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری آمل با اشاره به آغاز عملیات اجرایی30 متری بافت قدیم در آینده‌ای نزدیک اظهار داشت: این مسیر به نام سردار شهید احمد امین طبرسی نامگذاری شده است.
وی بیان داشت: هم‌اکنون در حال تملک پلاک‌های واقع در مسیر فوق هستیم و به محض اتمام تملک‌ها عملیات اجرایی را شروع می‌کنیم.
شهردار آمل گفت: نگاه اصلی ما در این پروژه این است که مردم از این خیابان تردد کنند که با این کار مسلماً ترافیک هسته مرکزی شهر باز می‌شود.
وی، تلاش همه‌جانبه مدیران شهرداری را برای استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود برای جذب منابع مالی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری خواستار شد و افزود: رفع دغدغه‌های موجود در زمینه حفاظت و مراقبت از امکانات و تاسیسات پروژه‌ها باید مورد توجه باشد.
وی بر ایجاد وحدت و همدلی بین تمام مدیران تاکید و تصریح کرد: کسب رضایت شهروندان باید از اولویت‌های کاری مدیران باشد.
امیرسلیمانی گفت: مدیران باید در برخورد با مراجعان دقت کنند و حوصله به خرج دهند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
وی نیروها و سرمایه‌های انسانی را عامل رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری عنوان کرد و افزود: هیچ مجموعه‌ای در شهرداری مستقل از هم نبوده و همه سازمان‌ها و واحدهای شهرداری زنجیر‌وار به هم وابسته‌اند.
شهردار آمل خادم و خدمتگزار مردم بودن را یکی از شاخصه‌های مدیر موفق دانست و اظهار داشت: ما می‌توانیم در کنار هم با وفاق، وحدت و روحیه بالا در انجام امور محوله برای شکوفایی شهر آمل گام‌های بزرگی برداریم.
وی ادامه داد: مردم نیز از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم که روز به روز رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری بیشتر شود.
این مسئول یادآور شد: اعتقاد داریم که شهرداری با مردم یک شهر رابطه مستقیم و معناداری دارد، مسئول خدمات‌دهی به آنها است، به آنها احساس امنیت می‌بخشد و در عین حال نقش مهمی در توسعه شهر بر عهده دارد.
 انتهای‌ پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول