اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

بافت قدیم شهر گرگان سرمایه‎ای ماندگار است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: بافت قدیمی شهر گرگان سرمایه‎ای ماندگار است.

بافت قدیم شهر گرگان سرمایه‎ای ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود عصر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: بافت قدیمی شهر گرگان نیازمند این است که یک متولی درست پیدا کند.

وی با بیان اینکه بافت تاریخی شهر یک سرمایه محسوب می‎شود تصریح کرد: این بافت یک سرمایه ماندگار است که از درجه اهمیت بالایی هم برای مردم شهر و هم برای تاریخ برخوردار است و همه باید برای حفظ و صیانت از آن همکاری داشته باشیم.

دادبود برون‎سپاری کارهای شهری را در حوزه عمرانی یک اقدام مفید قلمداد کرد و ابراز داشت: حوزه شهرسازی و مدیریت مناطق می‎تواند به بخش خصوصی در قالب دفاتر خدماتی ارائه شود تا از ظرفیت این بخش بیشتر استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: سال گذشته به جهاد اقتصادی نامگذاری شد و امسال نیز در تکمیل همان سال به درستی به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و جذب سرمایه‎گذار ظرفیت‎های زیادی را در این زمینه ایجاد می‎کند.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه زیرساخت‎ها اقدامات زیادی انجام شده خاطر نشان کرد: سرعت در اجرای پروژه‎ها نیز یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و زمان‎بندی‎ها در این خصوص رعایت شود.

دادبود یادآور شد: در سال گذشته در مجموع سرعت پروژه‎ها در برخی از شهرها پایین بوده و برخی از زمان‎بندی‎ها نیز مناسب با پروژه نبوده است.

معاون عمرانی استاندار گلستان توجه به فرهنگ را در رده پروژه‎های عمرانی دانست و متذکر شد: فرهنگ یک زیرساخت محسوب می‎شود و با نهادینه کردن آن اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

وی د پایان اذعان داشت: با توجه به بخش فرهنگ می‎توان در حوزه ترافیک، سلامت اجتماعی، کنترل رفتارها و حوزه شهروندی گام‎های مؤثری را برداشت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول