اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان‌:

انبوه‌سازی در بافت قدیمی کرمان حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: با سیاست‌های جدید و حمایت از سرمایه‌گذاران و مسکن‌سازان در بافت قدیمی شهر و پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری وضعیت ظاهری شهر کرمان بهبود می‌یابد.

انبوه‌سازی در بافت قدیمی کرمان حمایت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار امروز در جریان بازدید از چند طرح عمرانی در شهر کرمان اظهار داشت: وضعیت ظاهری شهر کرمان‌ شایسته مرکز استان نیست و این امر نیازمند عزم جدی همه مردم‌، دستگاه‌ها و مدیریت استان‌ دارد تا با اجرا و سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شاهد دگرگونی شهر کرمان باشیم.
وی وجود بافت قدیمی و پراکندگی جمعیت ساکن شهر را موجب به وجود آمدن وضعیت ظاهری موجود کرمان برشمرد و گفت: با سیاست‌های جدید و حمایت از سرمایه‌گذاران و مسکن‌سازان در بافت قدیمی شهر و همچنین پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری می‌توان برای بهبود وضعیت ظاهری شهر کرمان اقدام های اساسی انجام داد.
حسین کردی معاون شهردار کرمان در این بازدید اظهار داشت: روند احداث تقاطع‌های غیر‌ هم‌سطح با سرعت مطلوبی در حال پیشرفت است.
وی گفت: با حمایت استانداری امیدواریم با اختصاص مبلغ 460 میلیارد ریال‌ پنج تقاطع غیر‌ هم‌سطح در زمانبندی مناسب به پایان رسد.
استاندار کرمان همچنین از مرکز بازگشت داوطلبانه افاغنه به کشورشان نیز بازدید کرد.
هاشمی مدیر‌کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری کرمان در این بازدید گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 34 هزار و 500 نفر از اتباع افغانی به صورت داوطلبانه یا طرد اجباری از استان کرمان به کشورشان باز گردانده شده‌اند.
همچنین استاندار کرمان در بازدید از محل واحد پرورش‌ صنعتی گاو شیری رشید‌فرخی واقع در بلوار سعیدی کرمان گفت: مدت‌ها گلایه و ناراحتی مردم کرمان موجب دغدغه مسئولان شده بود و امیدواریم با جابه‌جایی کامل این واحد رضایت خاطر شهروندان کرمانی فراهم شود.
نجار افزود‌: این واحد ‌گاوداری صنعتی با 6 هزار رأس گاو شیری از مجموعه‌های بزرگ استان کرمان بود‌ه و نقش به سزایی در تولید شیر و همچنین ایجاد اشتغال دارد.
وی تصریح کرد: از طرفی وجود این مجموعه با اهمیت در نزدیکی مناطق مسکونی شهر کرمان موجب آلودگی و ایجاد ناراحتی برای ساکنان محدوده این واحد شده بود که با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و تلاش صاحب این مجموعه، معضل چند ساله به پایان رسید.
استاندار کرمان همچنین از محل جدید این واحد واقع در جاده کوهپایه نیز بازدید کرد.
در این بازدید که مدیران شرکت‌های تولید شیر نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات خود را در زمینه تأمین اعتبار مورد نیاز با استاندار در میان گذاشتند.
استاندار کرمان نیز به سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان دستور داد که مشکلات واحدهای تولید شیر با جدیت پیگیری شود. 
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول