اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خواستار شد

تأسیس شهرداری بافت قدیم شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر خواستار تأسیس شهرداری بافت قدیم برای شهر شوشتر شد و گفت: تأسیس این شهرداری نیاز مبرم شوشتر است.

تأسیس شهرداری بافت قدیم شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: تأسیس شهرداری بافت قدیم شهر شوشتر از نیازهای مبرم شهر شوشتر است تا بافت قدیم این شهر تاریخی حفظ شود.

وی با اشاره به ارزش‌های بافت قدیم شهر شوشتر گفت: شهرداری بافت قدیم شهر شوشتر در صورت تأسیس می‌تواند از ساخت و سازهای غیر هم‌سان با هویت بافت تاریخی شوشتر جلوگیری کند و این مهم از نیازهای شهرداری شوشتر محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرداری شوشتر باید تمام تلاش خود را برای تأسیس این شهرداری انجام دهد و این مهم باعث کمتر شدن رجوع مردم به شهرداری می‌شود.

شهرداری شوشتر بیش از 80 میلیارد ریال بدهی دارد و این در حالی است که مطالبات شهرداری شوشتر در صورت وصول بسیاری از مشکلات مالی این شهرداری را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر بیش از 36 میلیارد ریال از کشت و صنعت کارون طلب دارد، گفت: شهرداری شوشتر بیش از 36 میلیارد ریال از کشت و صنعت‌های حاشیه شهرستان مطالبات دارد که باید در اسرع وقت وصول شود.

وی با اشاره به نوع این بدهی خاطر‌نشان کرد: این بدهی برای آلایندگی این شرکت در سال‌های گذشته است و اداره دارایی باید در وصول این مطالبات با شهرداری شوشتر همکاری کند.

حسین‌زاده با تأکید بر اینکه مطالبات شهرداری شوشتر بسیار زیاد است، افزود: در صورت وصول این بدهی‌ها شهرداری تا حد زیادی از بحران مالی خارج خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت این بدهی‌ها می‌تواند مشکلات مالی شهرداری را برطرف کند، گفت: مشکلات مالی موجود در شهرداری با اعتباری به این میزان برای همیشه برطرف می‌شود و کشت و صنعت‌های موجود در حاشیه شهرستان شوشتر باید در این امر اهتمام ورزند.

این عضو شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه حجم بالای مطالبات شهرداری سبب معوق شدن حقوق و مزایای کارمندان این اداره شده است، گفت: بدهی بسیار زیاد سبب شده است تا حقوق و مزایای کارمندان و کارگران در شهرداری از مرز هشت ماه معوق بگذرد و در این‌باره باید مدیریت شهری تصمیمی صحیح اتخاذ کند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه برای وصول این مطالبات تلاش بسیار زیادی از طرف شورای شهر شده است، افزود: از فرمانداری شوشتر در این‌باره یاری خواسته‌ایم و امیدواریم تا با همکاری رئیس شورای تأمین این مشکل برطرف شود.

حسین‌زاده با تأکید بر اینکه شهرداری شوشتر از پر تلاش‌ترین شهرداری‌های استان به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به مردم با بار سنگین بدهی خود از نشان‌های تلاش مضاعف در شهرداری شوشتر است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول