اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی خبر داد

افزایش اعتبار بازارچه مرزی شیخ‌صله به بیش از یک میلیارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: اعتبار پروژه بازارچه مرزی شیخ‌صله به یک میلیارد و 233 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

افزایش اعتبار بازارچه مرزی شیخ‌صله به بیش از یک میلیارد

رستگار یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اعتبارات شهرستان ثلاث‌باباجانی در سال 90 با تشکیل نخستین کمیته برنامه‌ریزی در دوم مرداد‌ در قالب 122 پروژه عمرانی، 59 میلیارد ‌ریال بود که برای این شهرستان مصوب شد.

یوسفی ادامه داد: در این مدت یعنی تا آخر فروردین 91، تعداد پروژه‌های عمرانی به 185 پروژه با اعتبار 138 میلیارد ریال افزایش یافت که نشان از رشد 131 درصدی اعتبارات دارد.

وی درباره اعتبارات مسکن و عمران این شهرستان ادامه داد: بیشتر اعتبارات مربوط به مسکن و عمران شهری و روستایی است که حدود 50 میلیارد ریال بوده است.

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی در بخش مسکن و عمران به پروژه آبرسانی مجتمع مامیشان با اعتبار 20 میلیارد ریال اشاره کرد که با اجرای این پروژه 29 روستای سطح شهرستان دارای آب لوله‌کشی می‌شوند.

یوسفی ادامه داد: همچنین 34 پروژه عمرانی در بخش حمل و نقل با اعتبار 34 میلیارد ریال در دست اقدام است.

فرماندار ثلاث‌باباجانی در بخش حمل و نقل به بهسازی و آسفالت 20 مسیر روستایی شهرستان که با 6/73 کیلومتر در دست اجراست اشاره کرد.

وی اعتبارات بخش آموزش و تربیت‌بدنی را 12 میلیارد ریال بیان کرد و به پروژه‌های استخر سرپوشیده و احداث خوابگاه شبانه‌روزی نیز اشاره کرد.

یوسفی با بیان اعتبارات بخش کشاورزی تصریح کرد: در بخش کشاورزی با اعتبار 31 میلیارد ریال می‌توان به  تکمیل پروژه‌های ایستگاه‌های پمپاژ مامیشان و باویسی اشاره کرد که حدود 1000 هکتار از اراضی مرغوب و درجه یک سرقلعه و جگیران آبی خواهند شد.

وی اعتبارات احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌های فرستنده تلویزیونی روستاها با 12 ایستگاه  را نزدیک به 4 میلیارد ریال اعلام کرد.

فرماندار ثلاث‌باباجانی در پایان گفت: پروژه بازارچه با اعتبار 220 میلیون تومان شروع و اعتبار آن به یک میلیارد و 233 میلیون تومان افزایش خواهد یافت که با جذب به موقع آن تحول عظیمی در بازارچه رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول