اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره سراسری خدمت

غرفه کرمانشاه مورد بازدید مسئولان کشوری قرار گرفت

خبرگزاری فارس: غرفه استان کرمانشاه در جشنواره خدمت مورد بازدید مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

غرفه کرمانشاه مورد بازدید مسئولان کشوری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه این غرفه امروز مورد بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل تعاون وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه قرار گرفت.

این مسئولان با حضور در غرفه کرمانشاه ضمن آشنا شدن با دستاوردها و مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان کرمانشاه؛ این غرفه را از فعال‌ترین غرفه‌ها ارزیابی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تشکر از متولیان راه اندازی غرفه کرمانشاه در جشنواره خدمت گفت: دولت خدمتگزار همواره در راستای رفع مشکلات مردم و ایجاد بسترهای لازم برای رفاه آحاد مختلف جامعه گام برمی‌دارد، لذا اطلاع‌رسانی در خصوص این خدمات ارائه شده الزامی است.

حجت‌الاسلام محمد آفتابی افزود: این جشنواره به‌منظور پاسداشت یک صدمین سفر استانی هیات دولت در استان خراسان رضوی برگزار شده و در آن دستاوردهای دولت نهم و دهم توسط تمامی استان‌ها و وزارتخانه‌ها به عرصه نمایش گذاشته شده است.

آفتابی ادامه داد: غرفه استان کرمانشاه نیز در خصوص ارائه دستاوردهای دولت در زمینه‌های مختلف عمران، بهداشت و درمان، دستاوردهای فرهنگی و ... فعال است و علاوه بر آن، آثار تاریخی و گردشگری استان نیز برای بازدید‌کنندگان به عرصه نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: کتاب مهر ماندگار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که حاوی پیام‌ها، تصاویر و سخنرانی‌های سفر ریاست جمهوری به استان است به چاپ رسیده و در غرفه کرمانشاه بین بازدید‌کنندگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول