اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

آتش ‌زدن قرآن نشانه عمق دشمنی استکبار با اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی اقدام شنیع کشیش آمریکایی در آتش ‌زدن قرآن کریم را نشانه عمق کینه و دشمنی استکبار با اسلام عزیز دانست.

آتش ‌زدن قرآن نشانه عمق دشمنی استکبار با اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی اظهار داشت: این اقدام شنیع کشیش آمریکایی ثابت کرد که استکبار همچنان از گسترده شدن دین مبین اسلام هراس دارد و به هر وسیله‌ای که شده به مقدسات اسلام توهین می‌کنند.

وی تصریح کرد: دین اسلام کامل‌ترین و انسان‌سازترین دین‌ الهی است و بدون شک روزی تمام ادیان به این واقعیت مهم پی خواهند برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه قرآن منشور کامل زندگی بشریت در همه قرن‌ها است خاطر نشان ساخت: قرآن کتاب انسان‌ساز و هدایت‌گر بشریت است و در سایه این کتاب آسمانی است که می‌توان به کمال و سعادت دنیوی و اخروی دست یافت.

نصراللهی تاکید کرد: این نخستین بار نیست که دشمنان اسلام با اهانت به مقدسات مسلمانان دشمنی خود را با اسلام نشان می‌دهند، اما باید بدانند و مطمئن باشند که با توهین به ساحت مقدس این کتاب آسمانی از عظمت و اثرگذاری آن کاسته نخواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز دانشمندان به این واقعیت دست یافته‌اند که تمام رمز و راز جهان در این کتاب آسمانی نهفته است، چرا که در قرآن برای همه سئوالات و شبهه‌های مختلف پاسخ منطقی و علمی وجود دارد.

نصراللهی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت گسترش فرهنگ‌ قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: معلمان در این زمینه نقش بسزایی دارند و به همین خاطر این قشر در اسلام از جایگاه بالا و والایی برخوردار است.

حسن سروش معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با اشاره به شرکت 25 هزار نفر از دانش‌آموزان در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان گفت: 25 هزار نفر از دانش‌آموزان در مرحله منطقه، شهرستان و ناحیه این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که یک‌هزار و 550 نفر از آن‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

به گفته وی در مرحله استانی این مسابقات 120 نفر از نفرات برتر رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و تفسیر، نهج‌البلاغه، اذان، احکام و انشاء نماز به مسابقات قرائت و معارف اسلامی دانش‌آموزان به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول