اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

نباید نگران شبهات استکبار جهانی درباره اسلام بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: نباید نگران شبهات غرب و استکبار جهانی در مورد اسلام و کشورمان بود.

نباید نگران شبهات استکبار جهانی درباره اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام عیسی سلیمانی صبح امروز در نخستین جلسه اخلاقی و بصیرتی مربیان و سرگروه‏های تربیتی شجره طیبه صالحین در میامی با اشاره به سخنان شهید مطهری درباره اسلام اظهار کرد: نباید نگران شبهات غرب و استکبار جهانی در مورد اسلام و کشورمان باشیم، چرا که این تهدیدها باعث پررنگ شدن اسلام در بین مردم جهان شده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی رویکردهای عملی در حلقه‏های صالحین را برای سرگروه‏ها تشریح کرد و گفت: کارگاه پرسش و پاسخ سرگروه‏ها و مربیان و پخش کلیپ شهدا از دیگر برنامه‏های در دستور کار است.

مسئول نظام صالحین سپاه میامی نیز در این مراسم گفت: هدف شجره طیبه صالحین، تربیت نیروهای متعهد و کارآمد برای آینده انقلاب اسلامی است.

حجت‏الاسلام اباذر محمدی تأکید کرد: روند کار جلسات حلقه‏های صالحین بازگشت به حلقه‏های معرفتی و بصیرتی زمان انقلاب است که ثمره آن ایجاد فرهنگ مذهبی و اسلامی بود.

وی ضمن اشاره به برنامه‏های تربیت و آموزش در سال جدید برای حلقه‏های صالحین گفت: هدف نهایی جلسات تربیتی، جامه عمل پوشاندن به منویات امام خامنه‏ای در خصوص تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای سطوح بالای مدیریت در کشور است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول